Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: توافق با ایران چیزی بود که باراک اوباما همواره آن را دنبال می کرد اما به نظر می رسد که وی نیز اکنون پشیمان شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۲۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، پلیس آمریکا در یورش به تحصن ضدصهیونیستی دانشگاه کلمبیای نیویورک در بامداد چهارشنبه به وقت تهران، بیش از یکصد دانشجو را دستگیر کرد.
در دانشگاه‌های دیگر آمریکا از جمله دانشگاه‌های کارولینای شمالی، فلوریدا و نیومکزیکو هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان در حمایت از مردم غزه و در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، با مداخله و خشونت پلیس روبرو و در مجموع به دستگیر ۴۷ دانشجو منجر شد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در واکنش به سرکوب و خشونت بیش از حد پلیس امریکا نسبت به اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویان این کشور، باصدور بیانیه‌ای صمن ابراز نگرانی شدید، از دولت امریکا خواست که در مواجهه با اعتراضات مسالمت آمیز تبعیض آمیز رفتار نکند...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

دانشجویان

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است