Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@19:16:58 GMT

اپل‌واچ‌ و نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۲۳۲۴۸۶

همشهری آنلاین:از سال ۲۰۱۷ میلادی اپل در نمایشگر ساعت‌های هوشمندش، دیگر از تکنولوژی OLED استفاده نخواهد شد. جالب اینجاست که این اتفاق درست زمانی می‌افتد که قرار است آیفون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۳۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل + قیمت و مشخصات Apple iPad Pro 2024 with M4

اپل از آیپد پرو جدید با پیشرفته‌ترین صفحه نمایش جهان، تراشه M۴ و Apple Pencil Pro رونمایی کرد. آیپد پرو جدید با طراحی نازک و سبک جدید، نمایشگر Ultra Retina XDR و عملکرد فوق‌العاده سریع M۴ با قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمند، جهشی بزرگ به جلو دارد.

به گزارش ایمنا، آیپد پرو جدید اپل دارای طراحی بسیار نازک و سبک بوده که قابلیت حمل را آسان می‌کند. نمایشگر اولد OLED و تراشه جدید M۴ در این نسخه به کار گرفته و در دو سایز ۱۱ اینچ و ۱۳ اینچ ارائه شده است.

مشخصات آیپد پرو جدید

آی‌پد پرو جدید که در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی فضایی موجود است، در دو اندازه عرضه می‌شود و شامل مدل ۱۱ اینچی با ضخامت ۵.۳ میلی متر و مدل ۱۳ اینچی با ضخامت ۵.۱ میلی متری است. وزن مدل ۱۱ اینچی کمتر از یک پوند و مدل ۱۳ اینچی تقریباً یک چهارم پوند سبک تر از مدل قبلی خود است. هر دو مدل آیپد پرو ۱۳ اینچ ۲۰۲۴ و آیپد پرو ۱۱ اینچ ۲۰۲۴ از طراحی جدید و سخت‌افزار قدرتمندتر و ضخامت کمتری نسبت به گذشته بهره می‌برند و از ارتقای قابل توجهی در نمایشگر برخوردار هستند.

M۴ یک تراشه فوق‌العاده قدرتمند برای هوش مصنوعی

آی‌پد پرو جدید با M۴ دارای قدرتمندترین موتور اپل است که می‌تواند ۳۸ تریلیون عملیات در ثانیه انجام دهد که ۶۰ برابر سریع‌تر از اولین موتور اپل در تراشه A۱۱ Bionic است. قابلیت M۴، به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهای دارای هوش مصنوعی را حتی سریع‌تر مانند جدا کردن آسان سوژه از پس‌زمینه آن در ویدئوی ۴K انجام دهند. پردازنده‌ی جدید M۴ قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. عملکرد واحد CPU این پردازنده در مقایسه با پردازنده‌ی M۲ در آیپد پرو نسل قبل ۵۰ درصد سریع‌تر است و به انرژی کمتری برای اجرای بازی‌ها نیاز دارد.

نمایشگر OLED

برای این دو آیپد پرو ۲۰۲۴، نمایشگر OLED دوگانه استفاده شده که می‌تواند حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت برای محتواهای معمولی و روشنایی ۱۶۰۰ نیت برای محتواهای HDR ارائه کند. همچنین، دوربین سلفی اکنون برای تماس‌های ویدئویی در موقعیت صحیح (افقی) قرار گرفته است. برای کاربرانی که صفحه‌نمایش مات را ترجیح می‌دهند، روکش شیشه‌ای با بافت نانویی برای اولین بار با این آیپد پروها ارائه می‌شود. فناوری OLED روشنایی فوق‌العاده، کنتراست فوق‌العاده دقیق، رنگ‌های درخشان و گزینه شیشه‌ای با بافت نانو را شامل می‌شود و دارای پیشرفته‌ترین نمایشگر جهان است.

دوربین

پیشرفت دیگر مربوط به بخش دوربین‌ها است. اپل سنسورهای دوربین این محصول را ارتقا داده تا کاربران تصاویر بهتری را با کمک آن‌ها ثبت کنند. یک فلاش انطباق‌پذیر هم در خدمت شماست تا تاریکی در تصاویر بی‌معنا باشد. دوربین جلو نیز به حاشیه افقی لبه‌های نمایشگر منتقل شده تا دید بهتری را برای تماس‌های فیس تایم فراهم کند.

دوربین پشتی این محصول ۱۲ مگاپیکسل است.

قیمت و دسترسی آیپد پرو جدید

فضای ذخیره سازی پایه برای هر دو مدل در حال حاضر ۲۵۶ گیگابایت است و قیمت آن از ۹۹۹ دلار برای مدل ۱۱ اینچی و ۱۲۹۹ دلار برای مدل ۱۳ اینچی شروع می‌شود. iPad Pro جدید از ۱۹ اردیبهشت برای سفارش در دسترس هستند و از چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت (۱۵ می) در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

کد خبر 751660

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۱۹ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل + قیمت و مشخصات Apple iPad Pro 2024 with M4
  • تراشه به‌کار رفته در آیپد پرو، ۳۸هزار میلیارد عملیات در ثانیه انجام می‌دهد
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود