Web Analytics Made Easy - Statcounter

اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۴۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!

به گزارش "ورزش سه"، پارما چهارشنبه‌شب در دیداری خارج از خانه مقابل باری رده هجدهمی به تساوی ۱-۱ رسید که برای تایید حضورشان در سطح اول فوتبال ایتالیا برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ کافی است.

آنها سه امتیاز از کومو در رده دوم فاصله دارند و با تفاضل +۳۱ صعودشان به سری A از نظر ریاضی قطعی شده است و آنها در فصل آینده این لیگ حضور خواهند داشت.

بوفون رابطه بسیار نزدیکی با پارما دارد، زیرا در اوایل دهه ۱۹۹۰ کار خود را به‌عنوان یک بازیکن جوان در آنجا آغاز کرد، سپس در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد.

او سپس در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

بوفون با تبریک به هم‌تیمی‌ها و باشگاه سابقش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بالاخره سری A! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!
تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!»

دیگر خبرها

  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم