Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گرافیست آشنا به مباحث تبلیغات و برندینگ در کرمان نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل ... نوشته استخدام گرافیست آشنا به تبلیغات و برندینگ در کرمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۹۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی

ایسنا/اصفهان هم‌زمان با روز جهانی گرافیک، آثار تعدادی از گرافیست‌های بنامِ روسی برای مدت محدودی میهمان نگارخانۀ صفوی شدند.

الناز رجبیان، مدیر نگارخانه صفویِ اصفهان و برگزارکنندۀ نمایشگاه «golden bee» به ایسنا گفت: فستیوال golden bee از سال ۱۹۹۲ تاکنون در روسیه برگزار می‌شود و هنرمندان از سراسر جهان در آن شرکت کرده و آثار گرافیک خود را ارائه می‌دهند. ما حدود یک سال است که در حال مذاکره با برگزارکنندگان این فستیوال هستیم تا به مناسبت روز جهانی گرافیک نمایشگاهی از آثار این فستیوال داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه آثار پنج هنرمند گرافیست روسی با نام‌های نیکولای اشتوک، یوری گولیتوو، پیتر بانکوو، دیانا یاروسلاوتسا، و ایگور گوروویچ در نمایشگاه، ارائه شده است، افزود: هر کدام از این گرافیست‌ها، بهترین اساتید دانشگاه و مدرسین گرافیک هستند و در این فستیوال شرکت داشتند. از هر کدام از این اساتید، پنج اثر و در مجموع ۲۵ اثر گرافیکی، در ابعاد A۳ در معرض بازدید قرار گرفته است.

رجبیان خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که گرافیست‌های روسی بعد از گرافیست‌های لهستانی در رتبۀ برتر جهانی قرار دارند و شناخته شده‌اند. آثار آن‌ها در میان هنردوستان، ارزشمند تلقی می‌شود و این آثار، الگوی کار سایر گرافیست‌هاست و از آنها ایده می‌گیرند.

او با بیان اینکه این رویداد فرهنگیِ فرا مرزی، توسط موزهٔ خلاقیت و معماری و با همکاری بینال گرافیک روسیه انجام شده است، در مورد موضوع آثار نمایشگاه«golden bee» نیز توضیح داد: طراحان، این پوسترها را در مورد اطلاعیۀ برگزاری تئاتر، کنسرت و نمایشگاه‌های داخل روسیه طراحی و سپس در فستیوال شرکت کردند. این فستیوال نیز در نهایت آثار و طرح‌های تعدادی از گرافیست‌ها را برای ما فرستاد تا در نمایشگاه عرضه کنیم. 

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از پوسترهای نمایشگاه «golden bee» تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بعدازظهر به نگارخانه صفوی، واقع در اصفهان، خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد