Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های پارک موزه دفاع مقدس استان، گفت: خانواده‌های شهدای مازندران پیگیر احداث پارک موزه دفاع مقدس هستند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۴۴۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود

شهردار سنندج گفت: پارک شهدای شهر سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود و امیدواریم بتوانیم امسال عملیات اجرایی ساخت این مجموعه را که شامل‌های بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری است، آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم رونمایی از کتاب نامداران موسیقی سنندج اظهار کرد: ساختمان فرهنگی شهرداری سنندج مرمت شده و آماده افتتاح است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: درصددیم که این ساختمان به همراه پارک شهدا که در جوار آن قرار دارد به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شود که تاکنون به دلیل مشکلات حقوقی و وجود معارض این کار برای ما مسیر نبوده است‌.

شهردار سنندج ادامه داد: امسال امیدواریم که با حل این مشکلات، بتوانیم عملیات اجرایی ساخت این مجموعه در پارک شهدا را آغاز کنیم که ایجاد خانه هنرمندان، دبیرخانه شهر خلاق موسیقی، کافه کتاب، گذر ورزش و طرح‌هایی دیگری را نیز برای آن در برنامه داریم.

رشیدی تصریح کرد: فرهیختگان و پیشکسوتان شهر سنندج در سطح جهان شناخته شده هستند که خرسندیم امروز مراسم رونمایی از کتاب ارزشمند نامداران موسیقی سنندج را برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه قول مساعد داد که از چاپ جلد دوم کتاب نامداران موسیقی سنندج نیز حمایت کند.

حمید حاصلی، مدرس دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: در حوزه موسیقی کُردی تحقیقات بسیاری صورت گرفته اما کافی نیست و ما داده‌های کمی را به‌ویژه در مورد هنرمندان حوزه موسیقی در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: هنرمندان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند و چاپ کتاب در مورد آنها بسیار ارزشمند است که می‌تواند به عنوان منبع برای نسل‌های بعدی نیز بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

این هنرمند موسیقی تصریح کرد: قطعاً هر کاری دارای نقاط قوت و ضعفی است که امیدواریم احسان مردوخ روحانی، نویسنده این کتاب، برای جلدهای بعدی آن، نواقص را برطرف کند.

فرشید حسامی، یکی دیگر از هنرمندان شهر سنندج نیز در ادامه این مراسم در مورد کتاب نامداران موسیقی سنندج به نقد و اظهارنظر پرداخت.

به گزارش ایمنا، پخش کلیپ و اجرای گروه موسیقی کردی مسعود طالبانی نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کد خبر 748881

دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز