Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دانلود و متن آهنگ جديد احمدرضا شهرياري (سلو) به نام غريبم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۴۴۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر شهریاری: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری شامگاه چهارشنبه 19 اردیبهشت در نشست شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که در بغداد برگزار شد، با اشاره به اینکه اعضای شورای عالی مجمع از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان عضو این شورا تعیین شده اند، خاطرنشان کرد: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حدود 30 سال است که برای پیشگیری از ایجاد تفرقه در جهان اسلام و جلوگیری از نزاع های خیابانی و ایجاد تقریب توانسته است فعالیت کند.
 
وی افزود: ما امروز شاهد هستیم که به همت سرداران رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، کشورهایی که تا چندسال پیش ما را تکفیر می کردند امروز مجبور شدند شعار تقریب سر دهند. چرا که محور مقاومت رشدی ارائه داده که موجب پیروزی های اخیر در جهان اسلام شده است.
 
دکتر شهریاری ضمن تشکر از دولت و ملت عراق بخاطر مواضع انقلابی خود در زمینه فلسطین و حمایت از محور مقاومت، گفت این  حمایت ستودنی و مایه افتخار جهان اسلام است.
 
دبیرکل مجمع تقریب در ادامه افزود: با وجود این که پروژه اصلی آمریکا ایجاد تفرقه میان قومیت هاست و در دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق زمینه برای ایجاد اختلاف و تفرقه وجود دارد، بحمدالله هر دو دولت و هر دو ملت با ایجاد امنیت در مرزها نوعی همکاری بین دو کشور را بروز دادند.
 
شهریاری خاطرنشان کرد: ما در مرحله ای قرار داریم که تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است. امروز کسانی که تکلیف نامعلومی در میان کفر و اسلام داشتند مجبورند موضع خود را مشخص کنند و دیگر نمی توانند در ظاهر از فلسطین نام ببرند اما در باطن هیچگونه حمایتی از فلسطین نکنند. امروز حتی کشورهایی که روابط اقتصادی گسترده با رژیم صهیونیستی داشتند مردم این کشورها دولت خود را مجبور می کنند که مواضع خود را تغییر دهند و روابط اقتصادی با اسرائیل را قطع کنند.
 
وی ادامه داد: دو عامل باعث شده که حاکمان این کشورها مجبور به تغییر موضع شوند؛ یکی اراده ملت هاست و دیگری گستردگی فناوری است.
 
شهریاری با اشاره به اینکه دو محور اصلی و راهبردی وجود دارد که همه دولت ها بخصوص دولت های ایران و عراق باید دنبال کنند، گفت: یکی از این دو محور عدالت است که همیشه حضرت آیت الله خامنه ای بر آن تأکید دارند و مورد مطالبه تمام جهان اسلام است و محور دوم پیشرفت کشورهای اسلامی است.
 
وی با تبریک به دولت عراق که در صدد پیشرفت بوده است گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی عراق(بعد از صدام حسین) در صدد پیشرفت نبوده است و این دولت به دنبال سازندگی است.
 
وی در پایان اظهار کرد: این باعث افتخار ما و شماست که خادم مردمی هستیم که با ایجاد عدالت و امنیت در مرزها توانسته اند امنیت را در کشورشان ایجاد کنند. اما باید قدرت خود را افزایش دهیم. ما در حمله اخیر به اسرائیل ثابت کردیم که وقتی قوی باشیم حتی قویترین ها را هم عقب می زنیم و این مایه افتخار جهان اسلام است و باید درسی شود برای سایر کشورهای اسلامی که مسیر اقتدار را طی کنند و سعی کنند هر روز قویتر از دیروز شوند.
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • دکتر شهریاری: امروز تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است
  • رقص حامد آهنگی با آهنگ عربی مقابل مردم
  • نیایش‌های «کیخسرو» ناب‌ترین و زیباترین نیایش‌های ادب فارسی است
  • (ویدیو) رقص بامزه و جنجالی حامد آهنگی با آهنگ عربی
  • رقص بامزه حامد آهنگی با آهنگ عربی (فیلم)
  • دانلود آهنگ های شاد جدید 1403
  • حاج‌کناری: در استانم غریبم؛ کاری کردند خودم نیایم
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین