Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:48:49 GMT

بنیاد برکت/طرح مشارکتی روستای درجزین

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۵۷۲۳۲۹

ایرنا - مدرسه سازی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، دبیرستان روستای درجزین در استان سمنان. *2*3*.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۷۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد

جلسه هماهنگی وتبیین برنامه‌های دهه امامت و ولایت درساختمان شهدای غدیر بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیادبین المللی غدیر، «حسین ظریف منش» مدیرعامل بنیادبین المللی غدیر، اعلام کرد:در ادامه جلسات هماهنگی و هم‌افزایی باتشکل‌های مردمی، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه‌های غدیری وعلوی، جلسه هماهنگی برنامه‌های ‌معرفت‌افزا و تبیینی‌ دهه امامت و ولایت ویژه کمیته‌های تخصصی بنیادبین‌المللی غدیر و دبیران نمایندگی‌های بنیاد در وزارتخانه‌ها، نهادها ودستگاه‌ها برگزار شد.

قائم مقام دبیرکل بنیادبین المللی غدیر در ادامه افزود: دراین نشست که باهدف هم‌اندیشی وتبیین اهداف، سیاست‌ها وبرنامه‌های دهه امامت و ولایت تایوم الله مباهله برگزار گردید، اعضای جلسه ضمن بیان برنامه‌های دستگاه خود، به اظهارنظر پیرامون پیشنهادهای مطرح شده درجلسه پرداختند.

 او با اشاره به ابلاغ ۱۵۰عنوان برنامه متنوع علمی، فرهنگی وهنری به استان­‌ها وآمادگی دستگاه‌های اجرایی مختلف، اظهارامیدواری کرد دهه امامت و ولایت سال جاری باشکوه و گسترشی بسیار بیشتر ازسال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر در ابتدای این نشست جدول عناوین ایام‌الله دهه امامت و ولایت که هرساله توسط بنیاد بین‌المللی غدیر تدوین و انتشار می‌یابد جهت بهره‌برداری میان حاضرین توزیع می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • محققان حوزه ریاضی تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان حمایت می‌شوند
  • روستای عشق آباد ری