Web Analytics Made Easy - Statcounter

جراح معروف ایتالیایی از جزئیات جدیدی از نخستین عمل پیوند سر جهان پرده برداشت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۹۹۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای تحقق شعار سال و اهداف برنامه ششم توسعه اقتصادی ایران و اهداف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این نشست اظهار کرد: با توجه به نقش بازار مالی در توسعه کشور و پیشبرد اهداف اقتصادی که از مسیر تشکیل سرمایه فراهم می‌شود، ضروری است که با کاهش ریسک‌های سیستماتیک، مسیر لازم برای فعالیت اقتصادی ایمن مهیا شود.

علی رضاپور افزود: با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، به‌منظور آموزش و ارتقای شایستگی­‌های حرفه­‌ای پژوهشگران و نخبگان جامعه همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و کارگزاری پویش البرز می‌تواند در راستای تقویت شایستگی­‌های حرفه‌­ای پژوهشگران و نخبگان کشور در حوزه بازار‌های مالی، ایجاد و توسعه مشاغل و حرفه­‌های مرتبط با بازار‌های مالی برای پژوهشگران و نخبگان جامعه، بسترسازی مشارکت مردم در جهش تولید کشور با توانمندسازی پژوهشگران و نخبگان جامعه، بسترسازی حضور پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در بازار کار و هدایت طرح‌­های پژوهشی در راستای رشد توانایی‌های پژوهشگران و نخبگان جامعه درراستای توسعه بازار‌های مالی مؤثر باشد.

وی تبیین کرد: همکاری و برنامه­‌ریزی برای اجرای منظم دوره­‌های آموزشی بررسی و تأیید استاندارد‌های آموزشی تهیه شده، تسهیل امکان بهره‌برداری از فضا و امکانات دانشگاه برای برگزاری دوره­‌ها به‌صورت حضوری و مجازی، ارائه مجوز‌های لازم حسب ضوابط و مقررات باشگاه، مشارکت در برگزاری دوره­‌های توانمندسازی دانشجویان واعضای باشگاه و مشارکت در ارائه دوره‌­های آموزشی الکترونیکی با استفاده از فناوری­‌های نوین آموزشی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه به امضای رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ومحمد نصیری مدیر کارگزاری پویش البرز و زهرا سادات رئیسی مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تازه درباره آخرین عاشقانه زنده‌یاد حسام محمودی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • احتمال کلنگ‌زنی طرح سه طبقه میدان ونک در سال آینده
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند