Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@14:23:08 GMT

تظاهرات ضد دولتي زنان در زيمبابوه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۲۹۴۹۹۴

خبرگزاري آريا-همزمان با تظاهرات ضد دولتي در سراسر زيمبابوه، هزاران تن از زنان شهر بولاوايو روز پنجشنبه با حضور در خيابان ها خواستار آموزش رايگان براي فرزندان خود شدند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۲۹۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم

همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دانشجویان دانشگاه ایتالیایی بولونیا برای اعلام همبستگی خود با فلسطین چادر زده و تحصن کردند.

براساس گزارش القدس العربی، رسانه‌های محلی روز یکشنبه گزارش دادند که دانشجویان ایتالیایی به جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین که در دانشگاه‌های برجسته آمریکا راه اندازی شده بود، پیوستند.

دانشجویان دانشگاه بولونیا حدود ۲۰ چادر را در میدان اسکارولی، مقابل دفتر مرکزی دانشگاه برپا کردند. آنها با برافراشتن پرچم‌های فلسطین و بنری با مضمون «قیام دانشجویی»، از بقیه دانشگاه‌های ایتالیا برای پیوستن به جنبش دعوت کردند.

ایتالیا اخیرا شاهد تظاهرات دانشجویان در شهر‌های مختلف بود که از دانشگاه‌هایشان خواستند تا توافق‌نامه‌های همکاری دانشگاهی با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ۱۸ آوریل، دانشجویان و دانشگاهیان که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را محکوم می‌کردند، در محوطه دانشگاه کلمبیا در نیویورک تحصن کردند و از دولت بایدن خواستند که همکاری دانشگاهی خود را با دانشگاه‌های صهیونیستی متوقف کند و سرمایه‌گذاری‌های خود را در شرکت‌های حامی از اشغال سرزمین‌های فلسطینی پس بگیرد. 

با دخالت نیرو‌های پلیس و دستگیری هزاران معترض در دانشگاه‌های آمریکا، وضعیت خشم از رژیم صهیونیستی گسترش یافت و تظاهرات به دانشگاه‌های کشور‌هایی مانند فرانسه، انگلیس، آلمان، کانادا و هند سرایت کرد که همگی شاهد تظاهرات در حمایت از همتایان خود در دانشگاه‌های آمریکایی، و خواستار توقف جنگ در غزه و تحریم شرکت‌های عرضه کننده سلاح به اسرائیل هستند.

اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم و قحطی که جان کودکان و سالمندان را گرفته است، بر جای گذاشته است.

 اسرائیل با وجود صدور قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب نسل کشی، به جنگ خود ادامه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • عکس/ تظاهرات اسکاتلندی‌ها در حمایت از فلسطین و غزه
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • ویدئو| تظاهرات از دانشگاه‌ها به خیابان‌ها کشیده شد
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های کانادا + فیلم
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم