Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد را سومین دانشگاه جهان در برخورداری از موزه دانشگاهی اعلام کرد و از آغاز به کار 22 هزار فارغ‌التحصیل این دانشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۳۱۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر عصر دوشنبه در ویژه برنامه آئین گرامیداشت مقام معلم گفت: ارج نهادن به مقام معلم تجلیل از همه ارزش‌ها به شمار می‌آید چرا که معلم در رشد و توفیق جامعه نقشی بی‌بدیل دارد.

وی با اشاره به آیات نخست سوره قلم ادامه داد: سوگند خداوند سبحان به ابزار تعلیم و تعلم معلم نشان دهنده جایگاهی است که این مقام در بارگاه الهی دارد از این رو ما نیز وظیفه داریم قدردان این وجود مبارک باشیم‌.

رادمهر معلمان را جزو عوامل اصلی افزایش آهنگ رشد، توسعه و پیشرفت در جامعه معرفی کرد و ادامه داد: تضمین آینده کشور در گرو توجه به معلمان است چرا که تربیت نسل‌های آینده متأثر از تلاش‌های قشر فرهنگیان است.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به قرابت مأموریت معلمان با انبیا و اولیای الهی گفت: تمام توان خود را در شورای آموزش و پرورش به کار خواهیم گرفت تا مشکلات فرهنگیان شهرستان به حداقل برسد و شرایط مطلوبی برای رشد شاخص‌ها در حوزه آموزش و پرورش ایجاد شود.

رادمهر توسعه زیرساخت‌های رفاهی را امری مهم در کیفیت بخشی به فرآیند آموزش شهرستان دانست و خاطرنشان‌کرد: اینکه فرهنگیان در شهرستان میناب دارای درمانگاهی اختصاصی باشند خواسته‌ای به جا و حق این قشر تلاش‌گر است.

وی افزود: این خواسته ما از مدیرکل آموزش و پرورش استان است که آموزش و پرورش شهرستان میناب و منطقه سندرک را به صورت ویژه ببینند چرا که در حق فرهنگیان این شهرستان کوتاهی شده است از این رو درخواست داریم مقدمات احداث درمانگاه فرهنگیان در میناب فراهم شود.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اعتباراتی بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش شهرستان میناب به تصویب رسید، خاطرنشان‌کرد: پیگیری‌های مستمر برای تحقق این اعتبارات از جمله انتظاراتی است که از آموزش و پرورش استان داریم و در این راه همراهی کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6098508

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند