Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قدس از برگزاری دوره تربیت ‌معلم مهد و پیش‌دبستان قرآنی ویژه خواهران به همت مؤسسه قرآنی سرچشمه نور این شهرستان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۱۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است

فرماندار شهرستان لنده گفت: معلمان باید در راستای ترویج گفتمان توحیدی یک انسان در طراز مقام توحیدی تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جلال دانش، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در آئین گرامیداشت مقام معلم در شهرستان لنده، اظهار کرد: کسب مقام دوم استان توسط اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده در بین ۱۳ منطقه استان نشان از تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر مجموعه بزرگ آموزش‌وپرورش دارد و باعث افتخار است.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند؛ «معلمی شغل انبیا است»، افزود: این فرمایش امام (ره) نشان از نقش توحیدی معلمین در تربیت و پرورش ذهن‌ها و اندیشه‌های فرزندان ما در جامعه دارد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: تمام انبیای الهی آمدند تا اعلام کنند که خدا یگانه است، لذا این خداوند است که بر انس و جن تسلط دارد و هیچ برگی بدون اذن و اراده الهی زمین نمی‌افتد و معلمین نیز باید در راستای ترویج گفتمان توحیدی، یک انسان در طراز مقام توحیدی تربیت کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد امید در دل انسان‌ها به‌واسطه مکارم اخلاقی و نماز و گفتمان دین و اندیشه‌های دینی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

دانش خاطرنشان کرد: باید دانش‌آموز ایرانی را سرشار از امید کنیم و لازمه آن تلاش و کوشش معلمین مؤمن و انقلابی است که این رسالت بزرگ را بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت یک معلم ساختن، تربیت و پرورش استعدادهای است که برای آینده جامعه مثمر ثمر باشد، افزود: یک معلم ریاضی داشتیم که روزانه بیش از ۱۰ دقیقه ابتدایی کلاس را به تفسیر نهج‌البلاغه می‌پرداخت که علاوه بر آموزش ریاضی نسبت به پرورش انسان‌ها و ذهن ما دانش‌آموزان را برای مسائل دینی آماده می‌کرد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده یک کار فرهنگی و تأثیرگذار معنوی در راستای گرامیداشت مقام شهدا در روز سوم خرداد در ورزشگاه شهید دستغیب لنده با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد که امیدواریم همه مردم با حضور خود شاهد برگزاری یک حماسه بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

کد خبر 751217

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد