Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@21:22:10 GMT

خیریه ای که از مغازه یک دهنه به ۱۴۰ هزار نفر خیر رسید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۴۶۹۹۴۷

سال 1380 از یک مغازه کوچک در خیابان امام خمینی(ره) مشهدمقدس شروع به فعالیت کرد. شاید باور نکنید که اکنون به بیش از 200 هزار نفر در سراسر کشور در....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۴۶۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند

اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل سخنگوی سازمان و حمید مجیدی‌مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در هتل بزرگ ارم برگزار شد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان اولین سخنران به تشریح نمایشگاه دستاورد‌های وقف پرداخت و گفت: در این نمایشگاه شاهد غرفه‌هایی از تجهیزات پزشکی، تولیدات دامی، محصولات کشاورزی، آبزی‌پروری و دیجیتال بودیم. به طور میانگین روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند، که ۷۰ درصد آنها جزو بازدیدکنندگان تخصصی بودند. 

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: از کار‌های عمیق فرهنگی و قرآنی گرفته تا کار‌های تخصصی اقتصادی در نمایشگاه دستاورد‌های وقف شاهد بودیم. اگر حضرت آقا موضوع اقتصاد دریاپایه، معادن و مشکلات معیشتی مردم را مطرح می‌کنند، خروجی آن را در غرفه‌های نمایشگاه می‌دیدیم. حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، الگوسازی مدل‌های جدید اقتصادی و تولید جزو خروجی دستاورد‌های وقف است.

وی با بیان اینکه گاهی از ما سوال می‌شود که چرا در فضای رسانه بابت موضوع پیش آمده پاسخ نمی‌دهید، گفت:، اما حجت‌الاسلام خاموشی می‌گفت که لازم نیست چنین مباحثی را به فضای رسانه بکشانید. با عملتان به سوالات پیش آمده پاسخ دهید.

حسن اسدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه من از شاگردان تنبل حاج آقا خاموشی هستم و سال‌هاست که در خدمت ایشان شاگردی می‌کنم، افزود: در نمایشگاه دستاورد‌های وقف شاهد حمایت از جوانان هستیم. اگر کسی دست جوانان را نگیرد، فرصت‌ها را از بین می‌رود. اقتدار ملی ما در گرو تولید خوب است. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین