Web Analytics Made Easy - Statcounter

◄ 12 شهریور؛ آزمون طرح پرورش نسل آینده مدیران فرودگاهی ایر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۶۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور امسال، اهمیت امتحانات نهایی نسبت به سال‌ های گذشته دوچندان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن زارعی امروز در همایش تبیین برگزاری امتحانات نهایی خردادماه 1403 که در مجتمع سلامت مشهد برگزار شد اظهارداشت: در این همایش فرایند و شیوه نامه برگزاری آزمون از مرحله طراحی، اجرا تا تصحیح مرور و به عوامل برگزاری ارائه شده است.

وی افزود: امسال یک میلیون و 800 هزار دانش‌ آموز در آزمون‌‌های نهایی شرکت خواهند کرد؛ برای برقراری عدالت آموزشی، امتحانات در دوره نهایی به‌ صورت الکترونیکی تصحیح می‌‌شود.

زارعی عنوان کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم از 30 ام اردیبهشت ماه در سراسر کشور به صورت همزمان انجام می‌ شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام وزارت آموزش و پرورش گفت: 800 نفر از روسای حوزه های اجرایی، حوزه های تصحیح، حفاظت آزمون و اعضای ستادهای آزمون شهرستان ها، مناطق استان در این دوره یک روزه شرکت داشتند.

وی عنوان کرد: این همایش با حضور دست اندرکاران اجرایی امتحانات نهایی از 47 منطقه استان خراسان رضوی برگزار شد.

 زارعی افزود: با توجه به تاثیر 50 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور امسال، اهمیت امتحانات نهایی نسبت به سال‌ های گذشته دوچندان شده و به همین دلیل این همایش برپا شده است.

گفتنی است؛همایش تبیین برگزاری امتحانات نهایی امروز با حضور محسن زارعی معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش وزارت، جواد زارعی نژاد معاون مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی اجتماعی زیارت استانداری خراسان رضوی، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سمیه ابراهیمی مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، دیگر مسئولین و کارشناسان سنجش و حراست امتحانات برگزارشد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی