Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:50:05 GMT

درد دل های باغداران کاشمر از بازار نابسامان کشمش!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۵۸۶۳۲۰

متأسفانه علی رغم گذشت یک سال از تولید کشمش سال گذشته، وضعیت بازار به گونه ایست که قیمت پایین کشمش جوابگوی هزینه های تولید آن نیست و همین موضوع منجر....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۸۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • وضعیت نابسامان نیروی کار در خراسان رضوی
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان