Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@12:01:29 GMT

رامون کالدرون:/ گواردیولا را به مورینیو ترجیح می دهم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۷۵۵۰۳۹

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، تایید کرد که در انتظار تماشایی رویارویی ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در دربی منچستر است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۵۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی ولورهمپتون به میدان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل 1-5 برابر این تیم پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

هالند ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را وارد دروازه حریف کند تا نقش مهمی را در این پیروزی ایفا کرده باشد اما پس از این که تعویض شد به نظر می‌رسید که چندان از این اتفاق خوشحال نیست.

گواردیولا پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره علت عصبانیت این ستاره نروژی گفته بود که او از تصمیم داور ناراحت بود و به همین دلیل اعتراضی را انجام داد، وگرنه از عملکرد و نمایشی که داشت کاملا راضی و خوشحال بود.

اما به نظر می‌رسد که این اظهارات برای متقاعد کردن لینه‌کر و یان رایت کافی نبود. لینه‌کر در برنامه‌اش در این باره گفت :«با این که پپ گفت که اتفاقات به آن شکلی که به نظر می‌آمد نیست اما من فکر می‌کنم که هالند در واقع نمی‌خواست تعویض شود و به همین دلیل این رفتار را نشان داد.»

یان رایت هم که در استودیوی برنامه Match of the Day حضور داشت، با تایید این صحبت اضافه کرد: «من فکر می‌کنم که او می‌خواست پنج گل بزند!»

دیگر خبرها

  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • پاتریس اورا، اتوئو را به ویا ترجیح می‌دهد؛ خاطره مدافع فرانسوی از نبرد با ساموئل اتوئو در فینال رم / زیرنویس فارسی