Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:35:03 GMT

21 نفر در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مسلمان شدند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۱۰۳۹۵۰

مشهد- ایرنا- مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 21 نفر در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به دین مبین اسلام گرویدند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۰۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: هم‌زمان با دهه کرامت سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با خبرنگاران با موضوع برنامه‌های دهه کرامت و همایش بزرگ مرجعیت شیعه، حکمرانی و تمدن اسلامی با محوریت واکاوی اندیشه‌های مرحوم آیت‌الله سیدعبدالحسین نجفی‌لاری، اظهار کرد: از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت دهه کرامت هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در سراسر کشور آغاز می‌شود و در اواسط این دهه در تقویم رسمی کشور روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) تعیین شده است و پایان این دهه مصادف با میلاد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های متعددی برای این دهه در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی برگزار می‌شود، افزود: یکی از این ویژه برنامه رونمایی از سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) است که با تلاش چند هزار ساعته جمعی از نخبگان و فرهیختگان و اندیشمندان استان تدوین شده است.

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه این سند طی یک مراسم باشکوه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) رونمایی می‌شود، اضافه کرد: شورای راهبری این سند حضرت آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است.

وی همچنین ادامه داد: در ایام دهه کرامت ویژه برنامه افتخار خدمت با حضور همه خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود و از خادمان برگزیده حرم قدردانی می‌شود.

تولیت حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) اظهار کرد: تمام برنامه‌های اجرایی در ستاد دهه کشوری به بحث و گفت‌وگو گذاشته شده است و برنامه‌های اجرایی در سومین حرم اهل بیت (ع) اعلام شده است.

حجت‌الاسلام کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر خبر داد و تصریح کرد: این همایش با همکاری نمایندگی ولی فقیه در فارس، حرم مطهر و حوزه‌های علمیه فارس با تمرکز بر علوم اسلامی انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدعبدالحسین نجفی‌لاری با همت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و دانشگاه جهرم، رونمایی از کتیبه دهه کرامت با نام مبارک حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در روز بیستم اردیبهشت، مراسم شادپیمایی از بقعه متبرکه حضرت ام احمد (س) به سوی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور دختران شیرازی، طرح ختم قرآن کریم و هدیه به حضرت شاهچراغ (ع) از روز بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت و عقد هفت زوج در تالار پیوند آسمانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه کرامت که در این ایام برگزار می‌شود.

کد خبر 750818

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)