Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@22:14:30 GMT

آگوئرو با قلم بند کارتون سوباسا + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۴۱۴۷۱۴

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین با قلم بندی عجیب برابر پرو قرار گرفت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۴۱۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی

فورفورتو با این توضیح که "همه این نماد‌ها در جا‌هایی ظاهر شدند که هرگز انتظارشان را نداشتید" به اسطوره‌ها و ستاره‌های دنیای فوتبال پرداخت که در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حضور داشتند.

دایی در نیوکمپ در سال ۱۹۹۹

علی دایی مهاجم ایرانی قبل از اینکه کریستیانو رونالدو از او سبقت بگیرد با ۱۰۸ گل بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با این حال، زمانی که منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را شکست داد، دایی روی نیمکت بایرن مونیخ بود.

دیگر لحظات جالب

فرگوسن در جام جهانی

سر الکس فرگوسن چند هفته قبل از اینکه هدایت منچستریونایتد را قبول کند، به عنوان سرمربی اسکاتلند به جام جهانی ۱۹۸۶ رفت.

در واقع، او در آن زمان در آستانه پیوستن به آرسنال بود، اما به جای رفتن به هایبری به جام جهانی رفت و جورج گراهام به جای فرگوسن هدایت آرسنال را بر عهده گرفت. حضور فرگوسن در یک تیم ملی عجیب بود.

پاری سن ژرمن پرستاره

پاری سن ژرمن همیشه ثروتمند نبوده، اما زمانی که رنجرز در جام یوفا در سال ۲۰۰۱ این تیم فرانسوی را در ضربات پنالتی شکست داد، پنالتی زنان پاریس عبارت بودند از: جی جی اوکوچا (از دست داده)، رونالدینیو (گل)، مایکل آرتتا (گل)، گابریل هاینزه (گل)، برنارد مندی (گل) و مائوریسیو پوچتینو (از دست رفته).

کاکا

کاکا در سال ۲۰۰۷ توپ طلا را برد، ولی او جام جهانی را هم برده است.

این هافبک در جام جهانی ۲۰۰۲ برزیل حضور داشت و جوانترین بازیکن فهرست ۲۳ نفر سلسائو در جام جهانی بود. مثل رونالدوی ۱۷ ساله در جام جهانی ۱۹۹۴ که هرگز وارد زمین نشد.

فودن چند متری آگوئرو

سرخیو آگوئرو وقتی گل قهرمانی سیتی را وارد دروازه کوئینزپارک کرد، فیل فودن در کنارش بود. فیل فودن در واقع تنها چند متر با سرخیو آگوئرو فاصله داشت. فودن درباره حضورش کنار زمین گفت: وقتی آگوئرو گل زد، من مستقیماً پشت دروازه بودم. سپس در زمین جشن گرفتیم. آن زمان من هوادار سیتی بودم دیوانه‌وار است که فکر کنم اکنون با آن بازیکنان بازی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی