Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور گفت: 63 کیلومتر از پروژه بزرگ کنارگذر شرق اصفهان 24 ماهه به بهره‌برداری می‌رسد‌..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۵۴۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: مرحله نخست مترو قم به مراحل پایانی رسیده و اگر واگن تأمین شود، آماده بهره‌برداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید محمدرضا خانی گفت: در  سال 1402 پروژه‌هایی همچون ایستگاه آتش‌نشانی مادر و ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم به پایان رسید.

وی از آغاز مجدد پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی امام موسی صدر که یکی دو سال مسکوت مانده بود، خبر داد و افزود: تقاطع غیرهمسطح فردوسی صدوق با مبلغ 100 میلیارد تومان آغاز شد که سال 1403 به پایان می‌رسد.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه ایمن‌سازی کمربندی امام علی (ع) به مراحل نهایی رسیده است، تصریح کرد: تقاطع نیک‌اندیش نیز در سال 1402 آغاز شد و در حال اجرایی شدن است.

 محمدرضاخانی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح نماز و شهدای پرواز در سال 1402 به بهره‌برداری رسید، گفت: اجرای بخشی از پروژه مسیر دسترسی تقاطع غیرهمسطح شهدای سلامت از دیگر اتفاقات سال 1402 بود.

 وی با تأکید بر اینکه مرحله نخست مترو به مراحل پایانی رسیده و اگر واگن تأمین شود، آماده بهره‌برداری است، ادامه داد: تملک خانه تاریخی توکلی برای احداث خانه‌موزه با هدف ارتقای فرهنگ تاریخی شهر و تقویت تاریخچه هیئت‌های مذهبی در شهر قم از دیگر اتفاقات سال 1402 بود.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به پروژه پارکینگ چهل‌اختران، اذعان کرد: این طرح از اواخر سال 1401 آغاز شد، سال 1402 تملک آن به پایان رسید و عملیات عمرانی آن در روزهای ابتدایی سال جاری تمام شد.

 محمدرضاخانی با اشاره به اتمام پروژه بزرگ بلوار جعفر طیار (ع) اضافه کرد: این بلوار با 50 سال قدمت در طرح‌های توسعه شهری قم، سال 1402 به بهره‌برداری رسید که خبر خوبی برای شهروندان بود.

 وی با تأکید بر پیگیری تملک برای تعریض محور دروازه ری و بهسازی این محله بر اساس طرح تفصیلی در سال 1402 گفت: بخش مهمی از این پروژه انجام‌ شده است و سال 1403 به اتمام می‌رسد.

 معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر، افزود: این طرح نیز سرعت خوبی داشته است و اوایل سال جاری به اتمام می‌رسد.

 محمدرضاخانی با اشاره به وجود 1029 ردیف بودجه و 2000 پروژه در بودجه 1402 شهرداری قم افزود: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، خط یک متروی قم به طول 14.8 کیلومتر و 14 ایستگاه عبوری در حال احداث است. مرحله نخست خط یک مترو قم در قالب 6 ایستگاه حدفاصل قلعه کامکار تا میدان مطهری قرار دارد.

همچنین خط 2 مترو نیز به طول 28 کیلومتر از اراضی 560 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان آغاز شده و در محدوده میدان 72 تن و بلوار شهید خداکرم به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود