Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناسخی: آموزش هرچه بهتر برگزاری جلسات حلقات صالحین در حوزه های اصناف سراسر کشور یکی از اهداف برگزاری این کلاسها می باشد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۶۱۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

نماینده ولی فقیه در لرستان از پیگیری مسائل اساسی این استان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در نشست با اصحاب رسانه، گفت: فرهنگ و اقتصاد دو عنصری است که پیشرفت و ارتقای فرهنگی و دینی را به‌دنبال دارد.

او با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

شاهرخی یادآور شد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دادن هم مورد نیاز ملت است و هم وظیفه کسانی است که گنجینه آگاهی و تدین  در اختیار آن‌ها قرار گرفته‌است.

او اضافه کرد: آزادی قلم و مطبوعات تصویب‌شدۀ قانون اساسی است و یک ملت آگاه آزادی را به ارمغان می‌آورد و مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح پایه‌گذاری شده‌است در رشد و کمال ملت تأثیر دارد.

نماینده ولی ‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هشت مسئله اساسی را سال گذشته به‌عنوان امام‌جمعه خرم‌آباد با بهره‌گیری از اساتید حوزه و دانشگاه پیگیری کردیم.

شاهرخی با اشاره به ترویج سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده متذکّر شد: چهار برنامه محوری همچون تبیین مبانی فرهنگی عفاف و حجاب در خطبه‌های نمازجمعه و برگزاری مسابقات در سطح مدارس و فضاسازی محیطی برگزار شده‌است.

او ارتقای کیفی مراسم نمازجمعه، بزرگداشت سالروز اقامه نخستین نمازجمعه، بسط و گسترش جهاد تبیین با هدف بصیرت‌افزایی، بیان خدمات، توطئه دشمنان در جنگ شناختی و ارتقای کیفیت مدیریت مساجد را از دیگر مسائل محوری در لرستان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان شاهرخی با بیان اینکه هفت برنامه راهبردی را در بخش روحانیت دنبال کردیم، اعلام کرد: رصد وضعیت حوزه‌های علمیه و ارتباط با طلاب از جمله این برنامه‌ها بوده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند