Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:55:10 GMT

گلایه کاپیتان تیم ملی فوتسال از مسئولان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۳۵۱۲۶

گلایه کاپیتان تیم ملی فوتسال از مسئولان

همه صحبت از فینال جام جهانی می‌کنند اما امکانات ما در سطح آسیا هم نیست.

به گزارش مشرق،اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسالگفت: اولین مرحله از تمرینات در سال جدید شروع شده که امیدوارم تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم چون امسال سال شلوغی داریم. بازیهای آسیایی داخل سالن، جام ملت‌ها و مسابقات گرندپریکس برزیل را در پیش داریم که باید از الان تمرینات را خوب شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بازی تدارکاتی با تیم ملی کرواسی افزود: 2 بازی با کرواسی داریم؛ کرواسی یکی از تیم‌های خوب جهان است و ما در این بازیهای تدارکاتی کار سختی را در پیش داریم ولی امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

حسن‌زاده در ادامه عنوان کرد: من چند سالی است که عادت کرده‌ام عید را کنار خانواده نباشم و این هم از مشکلات و سختی‌هایی است که ما در شغل‌مان داریم. به همه در دید و بازدید و سفر در کنار خانواده هستند اما ما به خاطر تیم ملی در اردوها هستیم و سعی می‌کنیم با تمریناتمان لذت ببریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در ادامه تصریح کرد: نگاه‌ها نسبت به تیم ملی فوتسال بعد از جام جهانی تغییر که نکرده هیچ، شاید شرایط بدتر هم شده و ما امیدوار بودیم بعد از کسب مقام سوم جهان نگاه‌ها نسبت به فوتسال تغییر کند چون همه می‌گفتند نتیجه‌ بگیرید نگاه‌ها بهتر می‌شود. ما در جام جهانی نتیجه گرفتیم ولی شرایط بهتر که نشد هیچ، بدتر هم شد. انتظارات از تیم ملی بالا رفته و همه صحبت از فینال جام جهانی و قهرمانی جهان می‌کنند اما امکانات ما در سطح آسیا هم نیست و ما هنوز در امکانات اولیه مانده‌ایم. همه انتظار دارند که ما قهرمان جهان شویم ولی هیچ کس اطلاع ندارد که امکانات ما در سطح این انتظارات نیست ولی امیدوارم بهتر شود. ما هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم و لباس‌هایمان هم همان لباس‌های قدیمی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربی بدنساز برزیلی که به تازگی به کادر فنی اضافه شده مربی خوبی است، تمرینات متنوعی دارد و امیدوارم به درد تیم ملی بخورد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها