Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ حکیمانه دین است لذا مدیران و پرسنل این نهاد باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی شاهرودی در دیدار نوروزی صبح سه‌شنبهخود با مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به رسالت‌های این سازمان انقلابی، بیان داشت: سازمان تبلیغات یکی از نهادهایی است که در بستر انقلاب اسلامی با رسالت تبلیغ حکیمانه دین اسلام در حالی آغاز به کارکرد که حضور چنین نهادی در آن برهه تاریخی ضرورتی بود که از نگاه تیزبینانه امام راحل(ره) جا نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز باگذشت ۳۶سال از تأسیس سازمان تبلیغات شاهد هستیم که نیروهای متدین و ولایی در این سازمان، اداره اموری را بر عهده‌دارند که مصداق آن را می‌توان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی است

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر اینکهتحقق شعار سال نیازمند عزم ملی است، گفت:این عزم ملی جز در سایه ترویج و تبلیغ اندیشه‌های انقلابی، ولایی، منویات رهبر معظمانقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود که این امر یکی از رسالت‌های امروزی سازمان تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

حسینی شاهرودی بیان داشت: امروز اگر می‌خواهیم که تحقق شعار سال به عزمی ملی بدل شود می‌بایست در ترویج آن بین آحاد مردم موفق عمل کنیم که این امر به یک نوع فرهنگ‌سازی نیازمند است تا آحاد جامعه، اقتصاد مقاومتی را در زمره دغدغه‌های خویش بدانند.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با داشته‌های خود مانند کانون مداحان، تشکل‌های دینی، مبلغان، مؤسسات قرآنی و فرهنگی، کانون‌های فرهنگی، خانه‌های قرآنی شهر و روستا، تبیان و ده‌ها ظرفیت دیگر در راستای این امر برنامه‌ریزی مدون داشته باشد.

ساماندهی هیئات مذهبی و روحانیاناستان سمنان پیگیری می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار، یکی از رسالت‌های این اداره کل را تبیین سیاست‌های اجرایی خود در راستای ساماندهی مداحان، تشکل‌های دینی و همچنین مبلغان دینی برشمرد و گفت:در دو سال اخیر با راه‌اندازی سامانه طوبی و سجام در سطح کشور این امر به‌صورت نظام‌مند در دست اجرا است.

حجت‌الاسلام علی شکری بیان داشت: هم‌اکنون بیش از ۸۰۰ مداح از میان دو هزار و ۵۰۰ مداح استان سمنان در سامانه طوبی ثبت‌نام‌شده‌اند و این امر درباره روحانیان نیز در دست انجام است لذا باید گفت یکی از اولویت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در سال جاری، تکمیل روند ثبت‌نام در این دو سامانه است.

وی افزود: این دو سامانه راهی برای شناسنامه‌دار شدن فعالیت‌های تبلیغی و همچنین نظام‌مند شدن آن‌ها است که در آن محل، نوع، محتوا، زمان و ... تبلیغ دینی ثبت می‌شود تا از تکرار موضوعات مطروحه پرهیز شده و شاهد حضور دو مبلغ در یک روستا هم‌زمان و محرومبودن روستای دیگر از وجود یک روحانی نباشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۳۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • قدرت‌نمایی حکیمانه