Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ملی ایران شانس زیادی برای صعود به جام‌جهانی دارد. آفتاب‌‌نیوز : دو تیم ایران و چین در نبردی که جذابیت های مختلفی دارد، برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ایران و چین در روز هفتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه یک قاره آسیا از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با قضاوت داوران سنگاپوری آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران پیش از این دیدار با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و تیم ملی چین با 5 امتیاز در رده پنجم گروه قرار دارد با این وجود اما اتفاقی که این بازی را جذاب کرده، تقابل دو سرمربی نامدار دنیا یعنی کارلوس کی روش و مارچلو لیپی است. با حاشیه های زنده ی این دیدار از ورزشگاه آزادی با "ورزس سه" همراه باشید:14:35 - در کنار خبرنگاران ایرانی و چینی، خبرنگارانی از کشورهای دیگر از جمله آلمان برای پوشش خبری این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.14:20 - با توجه به خالی بودن بخش زیادی از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تعدادی از هواداران قصد داشتند با بالا رفتن از فنس ها خود را به این بخش از ورزشگاه برسانند که با دخالت نیروی انتظامی صحنه های زشتی در ورزشگاه به وجود آمد.14:12 - با افزایش تعداد هواداران، پشت گیت های ورزشگاه آزادی جمعیت بسیار زیادی صف کشیدند تا آزادی احتمالا یک روز مملو از تماشاگر داشته باشد.14:10 - با درخواست بلندگوی ورزشگاه هواداران ایران با در دست داشتن پرچم های تیم ملی به تشویق ملی پوشان پرداختند که این اتفاق صحنه های زیبایی را در ورزشگاه آزادی خلق کرد.14:03 - هواداران تیم ملی چین بیرون از درهای ورزشگاه آزادی با حمل پرچم کشورشان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه به کری خواندن پرداختند و مدعی شدند که امروز می توانند با نتیجه دو بر صفر ایران را شکست دهند.
14:01 - یک جایگاه از ضلع شمالی ورزشگاه آژادی به هواداران چینی اختصاص داده شده که این هواداران نیز مانند ایرانی ها با پرچم های کشور چین خیلی زود در ورزشگاه حاضر شده اند.14:00 - نزدیک به 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر آنها در طبقه اول ورزشگاه آزادی نشسته اند.13:45 – با بیشتر شدن هواداران حاضر در ورزشگاه، اولین موج مکزیکی در ورزشگاه آزادی شکل گرفت و حامیان تیم ملی در این لحظه به شدت به تشویق تیم ملی پرداختند.13:39- ورود تعداد معدودی از هواداران تیم ملی چین با واکنش هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان روبرو شد، آنها در این لحظه با در دست داشتن پرچم کشورشان پشت دروازه شمالی ورزشگاه قرار گرفتند.13:32 - خبرنگاران چینی مانند عکاسان این کشور خیلی زود در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند و در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی از حضور زودهنگام تماشاگران در ورزشگاه ابراز تعجیب کردند.13:19 - با پایان اذان ظهر به وقت تهران و برگزاری مراسم نیایش، بلندگوهای ورزشگاه آزادی به پخش سرودهای ملی پرداختند که این اتفاق با همراهی هواداران همراه شد.
13:16 - عکاسان چینی حاضر در ورزشگاه که خیلی زودتر از زمان مقرر خود را به ورزشگاه رسانده اند، مشغول عکس انداختن از ورزشگاه آزادی و هواداران تیم ملی ایران هستند.13:15 - بسیاری از هواداران ترجیح دادند تا بیرون ورزشگاه در فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی به استراحت بپردازند و در دقایق منتهی به بازی در ورزشگاه حاضر شوند. به همین دلیل جمعیت چشمگیری در خارج از ورزشگاه آزادی حضور دارند.13:12 - برخلاف بازی های داخلی در این دیدار با توجه به حضور ناظران بین المللی سخت گیری های زیادی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده و در کنار زمین اجازه حضور هیچ فرد اضافه ای را نمی دهند.13:10 - ماموران نیروی انتظامی درهای جایگاه ویژه ورزشگاه را برای دقایقی باز کردند که با این اتفاق هوادارانی که در دیگر جایگاه ها حضور داشتند برای حضور در این بخش از ورزشگاه به سمت درهای ورودی هجوم آوردند.13:00 - بیش از 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعدادی از آنها برای فرار از آفتاب بهاری تهران زیر سکوهای ورزشگاه پنهان شده اند.
دومین هفته از دور برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا امروز برگزار می شود، با گزارش زنده این بازی ها همراه شما خواهیم بود.​​​​​​​به گزارش"ورزش سه"، هفتمین هفته از مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه در منطقه آسیا امروز در کشورهای مختلف برگزار می شود. با هم این بازی ها را مرور می کنیم.
* استرالیا 1 - امارات 0 ، ساعت 13:30
ترکیب استرالیا:متئو ریان، میلوس دیگنک، براد اسمیت، مارک میلیگان، متئو لکی، بالی ورایت، تامی جوریچ، جیمز ترویسی، میل جدیناک، ترنت ساینبوری و جکسون ایروینه
ترکیب امارات:علی خسیف، ولید عباس، طارق احمد، مهند سالم، احمد برمن، علی مبخوت، عبدالعزیز سنگور، اسماعیل الحمدی، عمرعبدالرحمن، اسماعیل احمد و احمد خلیلشرح گل:1-0(جکسون ایروین- استرالیا): هنوز یخ بازی آب نشده بود که جکسون موفق شد در دقیقه 6 دروازه علی خسیف را باز کند. جکسون کرنر یارانش از سمت چپ را با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد تا در ادامه تیمش بتواند راحت تر به بازی ادامه دهد.
*ژاپن - تایلند، ساعت 15:05ترکیب ژاپن:کاواشیما، یوتو ناگاتومو، هاراگوچی، ماساتو، شینجی اوکازاکی، شینجی کاگاوا، یویا کوبو، هوتارو یاماگوچی، هیروکی ساکای، گوتوکو ساکای و مایا یوشیدا.ترکیب تایلند:کاوین تامساتچنان، نوتچایا، پرومراک، کرایسورن، دانگدا، توساکاری، نامویست، کسارات، ترستان دو، سونگراسین، پلاینوم* کره جنوبی - سوریه، ساعت 15:30ترکیب کره جنوبی:ئون سان تای، کیم جین سو، یون هیونگ مین، کوه میونگ جین، نام تای هی، کو جا چئول، هونگ جئونگ هو، کی سونگ یونگ، هوانگ هی چان، جانگ هیون سو و چوی چول سون.
ترکیب سوریه:
ابراهیم عالم، علی الشبلی، احمد صالح، عبدالهادی، موئد عجان، محمود مواس، خالد مبیض، تامر حاج، عمر خریبین، فهد الیوسف و نصوح نکدلی*ایران - چین، ساعت 16:30
*ازبکستان - قطر، ساعت 17:30*عربستان - عراق ، ساعت 22:00
دیدار تیم های ایران و چین در روز هفتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه یک قاره آسیا از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با قضاوت داوران سنگاپوری آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران پیش از این دیدار با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و تیم ملی چین با 5 امتیاز در رده پنجم گروه قرار دارد با این وجود اما اتفاقی که این بازی را جذاب کرده، تقابل دو سرمربی نامدار دنیا یعنی کارلوس کی روش و مارچلو لیپی است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار تیم های ایران و چین در روز هفتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه یک قاره آسیا از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با قضاوت داوران سنگاپوری آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران پیش از این دیدار با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و تیم ملی چین با 5 امتیاز در رده پنجم گروه قرار دارد با این وجود اما اتفاقی که این بازی را جذاب کرده، تقابل دو سرمربی نامدار دنیا یعنی کارلوس کی روش و مارچلو لیپی است.
با حاشیه‌های لحظه به لحظه و زنده این مسابقه همراه باشید:

13:00 - بیش از 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعدادی از آنها برای فرار از آفتاب بهاری تهران زیر سکوهای ورزشگاه پنهان شده اند.

13:10- ماموران نیروی انتظامی درهای جایگاه ویژه ورزشگاه را برای دقایقی باز کردند که با این اتفاق هوادارانی که در دیگر جایگاه ها حضور داشتند برای حضور در این بخش از ورزشگاه به سمت درهای ورودی هجوم آوردند.

13:12- برخلاف بازی های داخلی در این دیدار با توجه به حضور ناظران بین المللی سخت گیری های زیادی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده و در کنار زمین اجازه حضور هیچ فرد اضافه ای را نمی دهند.

13:15 - بسیاری از هواداران ترجیح دادند تا بیرون ورزشگاه در فضای سبز مجموعه ورزشی آزادی به استراحت بپردازند و در دقایق منتهی به بازی در ورزشگاه حاضر شوند. به همین دلیل جمعیت چشمگیری در خارج از ورزشگاه آزادی حضور دارند.

13:16 - عکاسان چینی حاضر در ورزشگاه که خیلی زودتر از زمان مقرر خود را به ورزشگاه رسانده اند، مشغول عکس انداختن از ورزشگاه آزادی و هواداران تیم ملی ایران هستند.

13:19- با پایان اذان ظهر به وقت تهران و برگزاری مراسم نیایش، بلندگوهای ورزشگاه آزادی به پخش سرودهای ملی پرداختند که این اتفاق با همراهی هواداران همراه شد.

13:32 - خبرنگاران چینی مانند عکاسان این کشور خیلی زود در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند و در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی از حضور زودهنگام تماشاگران در ورزشگاه ابراز تعجیب کردند.

13:39- ورود تعداد معدودی از هواداران تیم ملی چین با واکنش هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان روبرو شد، آنها در این لحظه با در دست داشتن پرچم کشورشان پشت دروازه شمالی ورزشگاه قرار گرفتند.

13:45 – با بیشتر شدن هواداران حاضر در ورزشگاه، اولین موج مکزیکی در ورزشگاه آزادی شکل گرفت و حامیان تیم ملی در این لحظه به شدت به تشویق تیم ملی پرداختند.

14:00 - نزدیک به 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر آنها در طبقه اول ورزشگاه آزادی نشسته اند.

14:01- یک جایگاه از ضلع شمالی ورزشگاه آژادی به هواداران چینی اختصاص داده شده که این هواداران نیز مانند ایرانی ها با پرچم های کشور چین خیلی زود در ورزشگاه حاضر شده اند.

14:03 - هواداران تیم ملی چین بیرون از درهای ورزشگاه آزادی با حمل پرچم کشورشان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه به کری خواندن پرداختند و مدعی شدند که امروز می توانند با نتیجه دو بر صفر ایران را شکست دهند.

14:10- با درخواست بلندگوی ورزشگاه هواداران ایران با در دست داشتن پرچم های تیم ملی به تشویق ملی پوشان پرداختند که این اتفاق صحنه های زیبایی را در ورزشگاه آزادی خلق کرد.

14:12 - با افزایش تعداد هواداران، پشت گیت های ورزشگاه آزادی جمعیت بسیار زیادی صف کشیدند تا آزادی احتمالا یک روز مملو از تماشاگر داشته باشد.

14:20 - با توجه به خالی بودن بخش زیادی از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تعدادی از هواداران قصد داشتند با بالا رفتن از فنس ها خود را به این بخش از ورزشگاه برسانند که با دخالت نیروی انتظامی صحنه های زشتی در ورزشگاه به وجود آمد.
ایران 4 بازی دیگر در راه رسیدن به جام جهانی پیش رو دارد. ابتدا سه شنبه همین هفته باید از چین در استادیوم آزادی پذیرایی کند، سپس در خرداد ماه میزبان ازبکستان خواهد بود و در شهریور تعیین کننده 96، باید در خاک کره جنوبی به مصاف این تیم برود و در پایان مقابل سوریه در تهران بازی کند. از 12 امتیاز پیش روی ایران، یوزپلنگان پارسی فقط احتیاج به 5 امتیاز دارند تا بلیت روسیه به نامشان صادر شود. پس به راحتی می توان این نتیجه را گرفت که حتی با برد مقابل چین هم روی کاغذ صعود ما قطعی نمی شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با این حال ایران اگر چین را ببرد، تقریبا کار تمام است. زیرا آن وقت شاگردان کی روش تنها به 2 امتیاز احتیاج دارند که یقینا می توان گفت از سه بازی بعدی به دست خواهد آمد چون همانطور که اشاره شد، به غیر از چین ما دو بازی دیگر در استادیوم آزادی خواهیم داشت. البته کسب 6 امتیاز از دو بازی پیش روی ایران در استادیوم آزادی مقابل چین و ازبکستان این ویژگی را هم دارد که دو بازی آخر ما را تشریفاتی می کند. چه چیزی بهتر از این که بازی ما مقابل کره در زمین حریف بی اهمیت باشد یا در بازی آخر مقابل سوریه در تهران فقط به فکر برپایی جشن در پایان بازی باشیم؟اما احتمال دیگر این است که ایران چین را نبرد. مساوی یا حتی باخت مقابل چین، شاید آنقدرها هم قطار ایران را از ریل صعود خارج نکند. درست است که عدم پیروزی مقابل شاگردان مارچلو لیپی فشار را روی ایران افزایش می دهد و باعث می شود تیم ملی با انتقاداتی مواجه شود اما اندوخته ایران به اندازه کافی قابل اتکا است و همچنین سایر رقبا در ادامه بازی ها، تیم هایی نیستند که بتوانند دو یا سه باخت دیگر به ایران تحمیل کنند.با همه این تفاسیر، حتی اگر مقابل چین هم 3 امتیاز به دست نیاید، می توان کار صعود به جام جهانی را تقریبا تمام شده دانست. بار دیگر تکرار می کنیم تقریبا. چون ما تجربه تلخ 2002 را در کارنامه داریم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: هدف بزرگتری نسبت به صعود به جام جهانی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین ذیذار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد، ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟