Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب از ارزیابی مطلبوب خدمات داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلام اسدی در گفتگو با اسلام آباد خبر،از ارزیابی مطلبوب خدمات داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

وی افزود: یکی از خدمات ارائه شد ه که در واحد امداد و نجات در پایگاه های امداد و نجات بین شهری صورت می پذیرد با استقرار دو اکیپ امداد و نجات با خودرهای نجات و آمبولانس و تیم آماده به کار در دو پایگاه مرصاد واقع در گردنه حسن آباد و امام حسن مجتبی(ع) واقع در سه راهی کندهر آماده خدمت رسانی در حوادث احتمالی جاده ای می باشد و همچنین خدمات اسکان در راه ماندگان حوادث نیز در این دو پایگاه صورت می گیرد و خوشبختانه تا به حال توانسته اند با تمام توان خدمت رسانی لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به خدمت دیگری از واحد جوانان هلال احمر شهرستان، گفت: نیروهای داوطلب جوانان در چادر راهنمایی مسافرین نوروزی که در ورودی شهر اسلام آبادغرب برپا گشته، خدماتی از قبیل تست و کنترل فشار خون، خدمات سلامت، توزیع بروشورهای امدادی، توصیه های ایمنی در خصوص رعایت تغذیه سالم در سفر انجام می شود .

وی افزود: امسال نیروهای خدمتگزار جمعیت هلال احمر با توان بیشتری نسبت به سالیان گذشته در خدمت مهمانان گرامی بوده و هستند و از تمام عوامل و نیروهای طرح نوروزی که در این ایام تعطیل در خدمت هموطنانمان هستند تشکر نمود.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از خدمات نوروزی پایگاههای جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب اشاره کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافرین محترم در شهرستان اسلام آباد غرب و ارزیابی عملکرد این شعبه، مدیر عامل، معاونین، مشاور ایشان و رییس اداره گزینش جمعیت استان، خدمات نوروزی شعبه اسلام آباد غرب را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی افزود: در این بازدید مدیر عامل ازخدمات ارائه شده ابراز خرسندی کرد و با هدایایی به اعضای داوطلب از فعالیتهای بشردوستانه این عزیزان تقدیرنمود.

اسدی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز آقای فرزاد نماینده امدادونجاتسازمان، از پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری مرصاد شهرستان اسلام ابادغرب بازدید بعمل آورد.

تصاویر تکمیلی:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند