Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون شاهد کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، علی زندی فر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون شاهد کاهش 15 تا 20 درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 25 اسفند 95 تا صبح هشتم فروردین ماه 101 هزار و 368 نفر با استفاده از 10 هزار و 546 دستگاه اتوبوس جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 تا 20 درصد کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از افزایش 12.1درصدی تردد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان خبر داد و گفت: از 25 اسفند تا هشتم فروردین بیش از چهار میلیون و 532 هزار و 441 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با چهار میلیون و 42 هزار و 875 وسیله نقلیه از رشدی برابر 12.1 درصد برخوردار است.

وی عنوان کرد: اصلاح 5 نقطه معرفی شده توسط پلیس از جمله پل یاس و جهان آباد، انجام 45 عملیات خاص برای بهسازی، ایمن سازی در راهها، زیباسازی محوطه قرارگاه پلیس راه و پاسگاه های چالانچولان و الشتر، نصب تابلوی معرفی نقاط گردشگری در ورودی های استان برای اولین بار، زیباسازی ورودی های استان، آشکارسازی تمام نقاط و مقاطع پرتصادف از عمده فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوده است.

زندی فر با بیان اینکه تاکنون 130 کیلومتر روشنایی موجود در راه های اصلی استان به روزرسانی شده تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه خاموشی در محورهای اصلی استان نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری گفت: از 28 اسفند تا چهارم فروردین بدون استثنا هر شب برفروبی انجام شده و می توان گفت حالت زمستانی حکمفرما بوده که سبب شده علیرغم لکه گیری شاهد بروز عوارضی در سطح راهها باشیم اما خوشبختانه نیروها به صورت شبانه روزی در حال اصلاح و لکه گیری هستند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر ایمن سازی محورهای گردشگری لرستان اظهار داشت: در حال حاضر عملیات زیرسازی و لکه گیری محور گردشگری آبشار بیشه در حال انجام است.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان