Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از فرماندهان آمریکایی حاضر در عراق روز سه‌شنبه اذعان کرد که عملیات ماه جاری ائتلاف در موصل باعث کشتار غیرنظامیان شده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،یکی از فرماندهان آمریکایی حاضر در عراق روز سه‌شنبه اذعان کرد که عملیات ماه جاری ائتلاف در موصل باعث کشتار غیرنظامیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام پنتاگون گفته است که عملیات ائتلاف آمریکایی در ماه جاری در موصل احتمالا باعث مرگ غیر نظامیان شده است و تحقیقاتی در این زمینه در حال انجام است.
«استیو تاون‌سند» در کنفرانس خبری خود گفت: ارزیابی من این است که عملیات ائتلاف در ماه جاری باعث کشتار غیرنظامیان شده و دلیل بالا بودن آمار تلفات نیز استفاده داعش از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی است.
وی در ادامه افزود: غیرنظامیان به وسیله تروریست‌های داعش در یک نقطه جمع شده‌اند و مسئله‌ای که من نمی‌دانم این است که چرا دشمن این اقدام را انجام داده است.
طی روزهای گذشته منابع خبری ارتش عراق اعلام کردند که عملیات ائتلاف در مناطق غربی موصل باعث کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان شده و مقامات پنتاگون نیز این خبر را تأیید کردند.
رسانه‌های محلی گزارش داند که جنگنده‌های ائتلاف در غرب موصل یک خودروی حامل مواد منفجره متعلق به گروه تروریستی داعش را هدف قرار دادند که این حمله به کشته شدن بیش از 200 غیرنظامی در منطقه منجر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۴۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود

سردار مسعود قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به لغو برنامه مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی‌دراز در هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی و بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برگزاری این مراسم به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول شد.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت این حماسه غرورآفرین و نیز افتتاحیه راهیان نور با حضور کاروان‌هایی از سراسر کشور در ارتفاعات بازی‌دراز، افزود: ۱۹ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: ۲۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز پنجشنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز انجام خواهد شد.

قنبری با تاکید بر آمادگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم و میزبانی از زائران شهدای این عملیات، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان از ۲۵ استان در این برنامه شرکت کنند.

به گفته وی، سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند.

قنبری از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان کرمانشاه تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: از ورودی این استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌هایی به صورت خودجوش برپا می‌شود.

کد خبر 6096508

دیگر خبرها

  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • اسرائیل برنامه‌ حمله به رفح را به آمریکا گزارش داد
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود