Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا با حضور 11 تیم از روز سه شنبه در شهر نایپیداو کشور میانمار شروع شده است.
در دومین روز این رقابت ها تیم های استرالیا، کره جنوبی و ژاپن مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند تا هفت تیم صعود کننده مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج کامل دومین روز به قرار زیر است:
استرالیا 3 - هنک کنگ صفر (25 بر 15، 25 بر 7 و 25 بر 21)
کره جنوبی 3 – ایران صفر (25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 21)
ژاپن 3 – سریلانکا صفر (25 بر 14، 25 بر 21 و 25 بر 17)

** جدال ایران و بنگلادش برای یک سهمیه
در پایان دور مقدماتی این رقابت ها تیم های اول و دوم چهار گروه به مرحله بعد صعود می کنند تا برای رتبه های نخست تا هشتم به مصاف یکدیگر بروند و تیم های سوم سه گروه نیز برای رتبه های نهم تا یازدهم مسابقه خواهند داد.
در گروه نخست تیم های استرالیا و میانمار با یک برد سه امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار گرفتند و صعودشان قطعی شد. این دو تیم فردا برای صدرنشین در گروه به مصاف یکدیگر می روند. در این گروه تیم هنگ کنگ سوم شد و در ادامه رقابت ها برای رتبه نهم تا یازدهم به میدان خواهد رفت.
در گروه دوم، کره جنوبی با دو برد و 6 امتیاز صعودش قطعی شد و تیم های ایران و بنگلادش که یک شکست تجربه کردند، فردا برای سهمیه دوم این گروه به مصاف یکدیگر می روند.
در گروه سوم نیز تیم های تایلند و ژاپن با یک برد و 3 امتیاز صعودشان قطعی شد و فردا برای صدرنشینی به مصاف یکدیگر می روند. در این گروه نیز تیم سریلانکا سوم شد و از مرحله بعد برای رتبه های نهم تا یازدهم به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
در گروه چهارم نیز تنها دو تیم چین و چین تایپه حضور دارند که قبلا صعودشان قطعی شده بود.
** برنامه روز سوم و پایانی دور مقدماتی
فردا (پنج شنبه) در سومین روز این رقابت ها سه دیدار برگزار می شود که تیم ایران به مصاف بنگلادش خواهد رفت تا تنها سهمیه باقی مانده مشخص شود.
برنامه کامل سومین روز رقابت های قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا به قرار زیر است:
** پنج شنبه دهم فروردین ماه:
ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت میانمار، 9 و 30 دقیقه به وقت ایران: استرالیا – میانمار
ساعت 14 به وقت میانمار و 12 به وقت ایران: تایلند – ژاپن
ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت میانمار و 14 و 30 به وقت ایران: ایران – بنگلادش
** گروه بندی مرحله دوم
در مرحله دوم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا تیم های اول و دوم گروه های اول با سوم دور مقدماتی و تیم های اول و دوم گروه های دوم با چهارم همگروه خواهند شد.
بدین ترتیب تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در صورت شکست بنگلادش و صعود به مرحله بعد با تیم های چین، چین تایپه و کره جنوبی در گروه F همگروه می شود که نتایج دور رفت مقابل کره جنوبی در این گروه دوباره محاسبه می شود.
در گروه E نیز چهار تیم استرالیا، میانمار، تایلند و ژاپن قرار می گیرند تا در روزهای شنبه و یکشنبه دیدارهای این مرحله برگزار شود. در مرحله پلی آف تیم های اول تا چهارم گروه F به صورت ضربدری به مصاف تیم های گروه E می روند و برنده ها سهیمه جهانی می گیرند و راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد. تیم های بازنده نیز برای رتبه پنجم تا هشتم در مراجل نیمه نهایی و نهایی به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل کویت به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی روی یخ زیر ۱۸ سال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف کویت رفت و با نتیجه ۲۵ بر یک به پیروزی رسید.

تیم ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه، نهم اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف مالزی می‌رود.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت هم‌گروه‌ است.

در گروه B نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد