Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:59:56 GMT

عبادی: مسابقات جهانی لهستان ماموریت بعدی من است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۵۶۱۳۸

قهرمان بازی های کاپ آسیایی تایلند یکی از ماموریت های مهم خود در سال ۹۶ را مسابقات جهانی لهستان عنوان کرد و گفت: تمام تلاشم این است که بعد از کسب مدال طلای کاپ آسیایی تایلند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی لهستان کسب کنم.

اسماعیل عبادی بعد از کسب مدال طلای کاپ آسیایی تایلند و کسب سهمیه مسابقات جهانی لهستان در گفت و گو با ایسنا گفت: به دلیل اینکه دراین مسابقات سهمیه بازی های جهانی لهستان توزیع می شد اهمیت زیادی داشت و نسبت به سال های قبل کمانداران قدرتمندتری در آن شرکت کرده بودند تا سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که کشورهایی همچون مالزی،چین تایپه و هند برای کسب سهمیه از یکسال قبل برنامه ریزی کرده بودند. در نتیجه سطح رقابت ها سخت و کسبعنوان به راحتی امکان پذیر نبود،اما به هر صورت موفق شدیم من و پریسا براتچی سهمیه انفرادی و تیمی مسابقات جهانی لهستان را که تیر امسال تنها در رشته کامپوند برگزار می شودرا کسب کنیم.


وی گفت:برای کسب عنوان قهرمانی کاپ آسیا و سهمیه جهانی لهستان از یکسال قبل برنامه ریزی کرده بودم، در سالهای گذشته کسب سهمیه براساس رنگینگ بود،اما از این دوره تنها کسانی که عناوین اول تا سوم را کسب می کردند سهمیه را به خود اختصاص می دادند.من با توجه به برنامه ریزی که از یکسال گذشته داشتم، مطمئنبودم که سهمیه جهانی را کسب می کنم.


عبادی راجع بهبرنامه بعدی خود خاطرنشان کرد: بعد از کسب سهمیه جهانی لهستان بدون استرس و با آرامش در جام جهانی چین که قبل از مسابقات جهانی لهستان است، شرکت می کنم تا خود را برای این رقابت ها آماده کنم. بنابراین ماموریت بعدی من مسابقات جهانی لهستان است و برای کسب بهترین نتیجه در این بازی ها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.


دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند اضافه کرد:هر چند فدراسیون در طی یکسال گذشته از نظر مالی در تنگنا قرار داشت، اما با تمام مشکلات مالی بهترین شرایط را از نظر برگزاری اردوها برای کمانداران فراهم کرد و هیچ تورنمنتی را بهخاطر شرایط بد مالی فدراسیون از دست ندادیم.


وی در پایان افزود:امسال سال پرکاری برای فدراسیون تیروکمان است. امیدوارم با شروع خوبی که در ابتدای سال ۹۶ داشتم، در رقابت های آینده نیز به ویژه مسابقات جهانی لهستان به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۵۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟