Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فاطمه عشوری درباره افتخارات کسب شده از سوی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم دارویی گفت: «اعضای این باشگاه در سال گذشته 24 مقاله در مجلات تخصصی معتبر بین‌المللی منتشر کردند.»

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم دارویی افزود: «کسب مدال برنز از سوی نازنین کریمی دستگردی در هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حوزه فلسفه پزشکی، کسب مدال نقره از سوی نرجس کهنسال، بیان منوچهری و علیرضا اسماعیلی در هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حوزه جانبی استدلال بالینی، کسب رتبه‌های برتر و دیپلم افتخار از سوی فاطمه افرا، نازنین کریمی دستگردی، نعیمه دینی، مریم فرهادی و شیدا خسروی در دوره مقدماتی آزمون متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور نیز از دیگر دستاوردهای این باشگاه در سال ۹۵ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عشوری برگزاری چهار مسابقه علمی دانشجویی، 12 کارگاه آموزشی و پژوهشی، چهار سخنرانی علمی نیم روزه و برنامه ترویجی با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو، چهار برنامه بازدید از نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم دارویی در سال ۹۵ عنوان کرد.

منبع: آنا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل