Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:58:11 GMT

ناکامی تمام عیار جودو در گرندپریکس؛ لشکر 11 نفره و یک برنز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۷۸۸۵۴

ناکامی تمام عیار جودو در گرندپریکس؛ لشکر 11 نفره و یک برنز

پرونده تیم ملی جودوی ایران در مسابقات گرندپریکس جودو با حذف 9 جودوکار و کسب یک مدال برنز بسته شد.

به گزارش مشرق، سومین روز از مسابقات گرندپریکس گرجستان در حالی به میزبانی شهر تفلیس برگزار می شود که امروز( یکشنبه) حامد رشیدی نماینده وزن 90 کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و دور دوم مقابل نماینده اسلواکی ایپون شد و آخرین نماینده تیم ملی جودوی کشورمان نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رضایی نماینده وزن ١٠٠ کیلوگرم تیم ملی جودو دور اول به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار از گردونه رقابت ها حذف شد.

وحید نوری نماینده وزن 90- کیلوگرم کشورمان دور اول نماینده قزاقستان رو شکست داد و دور دوم مقابل گرجستان باخت و حذف شد.

همچنین جعفر پهلوان نماینده وزن 100+ کیلوگرم کشورمان دور نخست مقابل نماینده گرجستان ایپون شد و از گردونه رقابت ها حذف شد تا ناکامی های سریالی جودو کماکان ادامه داشته باشد.

سعید ملایی جودوکار وزن 81- کیلوگرم و سومین نماینده کشورمان نیز سرانجام با شکست نماینده انگلیس به مدال برنز دست یافت. وی دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در ادامه مسابقه با شکست نمایندگان گرجستان و قزاقستان به مرحله بعدی راه یافت. مولایی در سومین مبارزه خود مقابل نماینده روسیه ایپون شد.

محمد بریمانلو نماینده وزن 73- کیلوگرم تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان به مصاف نماینده گرجستان رفت و با شکست حریف خود به دور دوم راه یافت، اما وی با شکست مقابل نماینده ازبکستان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما سبحان رسولی دومین نماینده وزن 81- کیلوگرم کشورمان در این مسابقات بود که وی در نخستین مبارزه خود مقابل نماینده گرجستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در نخستین روز از این مسابقات بهزاد وحدانی نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی کشورمان دور اول با نماینده رژیم غاصب اسرائیل روبرو شد و نماینده این رژیم غاصب را به رسمیت نشناخت و از دور مسابقات حذف شد.

محمد عباس نژاد دور اول با قبول شکست مقابل جودوکاری از کشور مغولستان از دور مسابقات حذف شد.

قاسم نوری زاده نماینده وزن 66 کیلوگرم در دور دوم مقابل نماینده‌ای از کشور آذربایجان شکست خورد و او نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

همچنین در وزن 66 کیلوگرم مسعود عبیری قبل از مسابقات آسیب دید و نتوانست در این دوره از مسابقات شرکت کند.

این مسابقات از 11 تا 13 فروردین به میزبانی تفلیس پیگیری شد و تیم ملی کشورمان با 11 ورزشکار در این مسابقات حضور یافت. محمد منصوری به‌عنوان سرمربی و زکریا به‌عنوان مربی کنار تیم ملی حضور داشتند.

جودوکاران کشورمان پس از پایان این مسابقات طی روزهای 14 تا 16 فروردین در کمپ تمرینی تفلیس حضور خواهند داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۷۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه