Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:40:44 GMT

ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۸۴۴۷

ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی آغاز شد

ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ۳ مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از میانبرادران واجد شرایط آغاز شد.

مقطع کارشناسی در پنج رشتۀ علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد، فقه و مبانی حقوق اسلامی، ویژۀ دارندگان مدرک پیش دانشگاهی و برادران طلبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقطع کارشناسی ارشد در 6 رشتۀ علوم قرآنو حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوقجزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل وفقه و مبانی حقوق اسلامی است.

مقطع دکتری نیز در 6 رشتۀعلوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق، حقوق بین‌الملل وفقه جزایی است.

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد بعد از ظهر جمعه 23 تیرماه و تاریخ برگزاری آزمون دورۀ دکتری نیز در دور روز یعنی صبح و بعد از ظهر 29 و 30 تیرماه برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام از 15 فروردین‌ماه تا 30 اردیبهشت‌ماه از طریق سایتدانشگاه علوم اسلامی رضوی است. همچنینجهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به نشانی WWW. RAZAVI.AC.IR مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 05132211412 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

R1410/P1397/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه‌های خراسان‌شمالی گفت: از این تعداد داوطلب، ۹ هزار و ۴۹۵ نفر دختر و پنج هزار و ۵۴۷ نفر پسر هستند.

یحیی آبادی افزود: همچنین از این تعداد سه هزار و ۸۱۱ نفر در کنکور سراسری عادی و ۱۱ هزار و ۲۳۱ نفر نیز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان آزمون خواهند داد.
به گفته یحیی آبادی داوطلبان شرکت‌کننده در کنکور دانشگاه فرهنگیان در هر رشته تحصیلی بعد از پاسخگویی به سوالات دفترچه تخصصی می‌بایست دفترچه دانشگاه فرهنگیان را نیز تکمیل کنند.
وی افزود: در مجموع ۶ هزار و ۱۲۹ نفر در آزمون رشته علوم انسانی، ۶ هزار و ۱۱۸ نفر در رشته علوم تجربی، هزار و ۱۴۶ نفر در رشته ریاضی و فیزیک، ۹۴۴ نفر در کنکور هنر و هزار و ۱۱ نفر در کنکور زبان‌های خارجی شرکت کرده اند.
آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.
امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر دارند.

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان