Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: یکی از موارد مهم مورد بحث در دومین مجمع ملی کاهش نامزدهای جبهه از ۱۰ نفر به ۵ نفر است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازتسنیم، رضا روستاآزاد دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه 14 فروردین) در نشست اقشار این جبهه، اظهار داشت: پنجشنبه آینده (17 فروردین) دومین مجمع ملی جبهه مردمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موارد مهم مورد بحث در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، کاهش نامزدهای جبهه از 10 نفر به 5 نفر با رأی مستقیم 3 هزار نفر حاضر در این جلسه خواهد بود. همچنین در مجمع ملی دوم، حدود 900 نفر از حاضرین، اعضای اقشار جبهه مردمی و بقیه نیز از اعضای استانی و محلی جبهه مردمی خواهند بود.

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: رأی‌‌آوری، کارآمدی و سایر خصوصیات شخصیتی برای انتخاب نامزد جبهه مردمی مهم است؛ به همین دلیل شورای مرکزی فرآیند ظریفی را تدوین کرد و به منصه ظهور گذاشت تا اعضای جبهه مردمی براساس آن به انتخاب نامزد خود در انتخابات ریاست‌جمهوری بپردازند.

روستاآزاد همچنین گفت: در مجمع ملی دوم فرصتی برای بحث تخصصی و جدی وجود ندارد و به همین دلیل شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب تصمیم گرفت برنامه امروز را برگزار کند و از 10 نامزد دعوت‌‌شده 5 نفر برای حضور در این برنامه و پاسخگویی به سؤالات کارشناسی اقشار جبهه مردمی اعلام آمادگی کردند.

وی ضمن تشریح جزئیات دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، تصریح کرد: در مجمع ملی دوم، بحث‌ها به‌دلیل کمبود وقت، جزئی و کارشناسی نخواهد بود و باید کار سخنرانی و اعلام برنامه‌ها توسط 10 نامزد دعوت‌ شده تا ظهر پنجشنبه ادامه یابد و تا بعدازظهر فرایند رأی‌گیری انجام شود.

دبیر کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه از آنجا که شمارش آراء به‌صورت الکترونیکی خواهد بود، گفت: تا عصر روز برگزاری مجمع ملی دوم، نتایج مشخص و پس از آن شورای مرکزی جلسه فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف