Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان – سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: ایجاد مشکل فنی برای جرثقیل ۱۶۰ تنی در خیابان چهارباغ بالا در میانه راه، سبب شد تا این خیابان برای تامین ایمنی تا نیمه شب مسدود باشد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد مشکل فنی برای جرثقیل حامل مصالح ساختمان تجاری در ابتدای خیابان چهارباغ بالا در اصفهان اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه به فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ماموران امدادی آتش نشانی در محل حاضر و اقدامات ایمنی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جرثقیل دارای وزن ۱۶۰ تن است و برای جابجایی آن نیازمند جرثقیلی با وزن بالاتر هستیم، ابراز داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته تا نیمه شب امشب جرثقیل با تناژ بالاتر برای جابجایی جرثقیل معیوب اعزام خواهدشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه زیر یکی از پایه‌های این جرثقیل خالی شده و احتمال ریزش مصالح وجود دارد، اضافه کرد: به منظور تامین ایمنی خیابان چهارباغ بالا در حال حاضر خیابان چهارباغ در محور هتل پل تا چهار راه نظر مسدود است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • چهار محور در استان مسدود است
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت