Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:34:17 GMT

مراسم اعتکاف در شش نقطه عجب شیر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۶۱۷۱

مراسم اعتکاف در شش نقطه عجب شیر برگزار می شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی عجب شیر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شش منطقه این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر،حجت الاسلام حسین مقدسی اظهار داشت: این مراسم در دو شهر عجب شیر و جوانقلعه و سه روستای این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود:مراسم اعتکاف طبق روال سال های قبل در مسجد جامع عجب شیر و جوانقلعه برای برادران و در مساجد جواد الائمه و مسجد جامع شیراز ومسجد جامع گل تپه وهرگلان برای خواهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این ایام فرصتی مناسب برای جوانان است تا با حضور در محفل های معنوی مراسم اعتکاف به راز و نیاز پرداخته و باورها و اعتقادات معنوی و مذهبی خود را مستحکم تر کنند.
حجت الاسلام مقدسی شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف سال گذشته را حدود ۳۰۰نفر عنوان کرد و ادامه داد: از این مجموع ۲۵۰نفر بانوان و ۵۰ برادران نفر بودند.
رییس تبلیغات اسلامی عجب شیر بیشترین افراد شرکت کننده در اعتکاف سال قبل را در رده های سنی بین ۲۰ تا ۳۰ سال عنوان کرد و افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی علیه باور و اعتقادات مردم ایران اسلامی، این مراسم باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
وی به آغاز ثبت نام مراسم اعتکاف از چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: علاقمندان جهت شرکت در این مراسم می توانند تا ۲۰فروردین به اداره تبلیغات اسلامی وشماره تلفن عجب شیر مراجعه کنند.
حجت الاسلام مقدسی از اجرا برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای معتکفین خبر داد و اظهار داشت: اصلاح نمازقرائت موتکفین ، قرآن در زلال اعتکاف ، تفسیر سوره حجرات و دهر ، تفسیر خطبه متقین ، جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی و همچنین مراسم مذهبی به مناسبتهای مختلف از جمله برنامه های پیش بینی شده می باشد.
آئین معنوی اعتکاف همه ساله درعجب شیر همزمان با سراسر کشور از ۱۳ رجب مصادف با سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و به مدت سه روز با حضور علاقمندان برگزار می شود وعلاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به اداره تبیلغات اسلامی شهرستان عجب شیرمراجعه نمایند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی