Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@21:43:22 GMT

هدیه جدید لامبورگینی به ناوگان پلیس ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۸۶۰۰

هدیه جدید لامبورگینی به ناوگان پلیس ایتالیا

به گزارش شریان نیوز،تقریبا 3 سال پیش بود که خبر اهدای لامبورگینی هوراکان LP 610-4 در رسانه ها منتشر شد و سال بعد این خودرو در یک ایستگاه پلیس در نزدیکی شهر رُم آغاز به کار کرد که جایگزین لامبورگینی گالاردوی قدیمی شده بود و اکنون نسخه دیگری از هوراکان در اختیار پلیس این کشور قرار گرفته است. اما یک خودروی سوپر اسپورت 610 اسب بخاری 200 هزار دلاری به چه درد ناوگان پلیس خواهد خورد؟ اول از همه در جواب این سوال باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که هیچ انسان عاقلی پیشنهاد داشتن یک لامبورگینی مجانی را رد نمی کند و پلیس ایتالیا هم از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در درجه دوم مجهز شدن پلیس ایتالیا به یکی دیگر از سوپر اسپورت های ساخت این کشور امتیاز بزرگی برای غرور ملی آنها به حساب می آید.در متن معرفی این خودرو آمده است "رنگ پلیس ایتالیا (آبی روشن) بر بدنه این خودرو به همراه با طرح های سفید رنگ که هماهنگ با طراحی بدنه این خودرو در نظر گرفته شده جلوه خاصی به آن بخشیده است و همینطور نواری در دو طرف خودرو با سه رنگ پرچم ایتالیا قرار گرفته که از ابتدا تا انتهای خودرو امتداد یافته است. لاستیک های این لامبورگینی نیز از نوع P Zero ساخت شرکت پیرلی می باشند." دلیل سوم هم کاربرد این خودرو برای انجام ماموریت های خاص توسط پلیس می باشد. این خودروی پلیس جدید ایتالیا علاوه بر تجهیزات متداول خودرو های پلیس مانند بی سیم و تبلت پلیس و محفظه اسلحه و کپسول آتشنشانی و نمایشگر دستی راهنمای ترافیک به تعدادی تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه شوک و محفظه خنک نگه دارنده ای درون کاپوت جلوی خود نیز مجهز شده که برای جابجایی اعضای بدن قابل استفاده می باشد و عنصر سرعت در هنگام جابجایی این موارد بسیار حیاتی است. اما در مجموع می توان حضور لامبورگینی جدید در ناوگان پلیس ایتالیا را بیشتر به عنوان نمادی از زیبایی خودرو های ایتالیایی و سفیر سرعت و امنیت برای پلیس این کشور قلمداد کرد. منبع:مجله سخت افزار

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه سال جاری، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی خبر داد و با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان، بیان‌داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

کد خبر 6087994

دیگر خبرها

  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • اونتادور SVJ ؛ این لامبورگینی طبیعت گرمی دارد! (فیلم و عکس)
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر