Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:22:02 GMT

گلایه زنان باردار از نحوه نوبت دهی یک پزشک متخصص بروجنی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۲۵۷۷۳

گلایه زنان باردار از نحوه نوبت دهی یک پزشک متخصص بروجنی

جمعی از مراجعه کنندگان به مطب یکی از پزشکان متخصص زنان و زایمان در بروجن می گویند: اگر سیستم نوبت دهی این مطب تلفنی شود کسی نمی تواند حق دیگران را ضایع کند علاوه بر این مهلت زمانی هم برای ویزیت بیماران مشخص می شود تا در مطب ازدحامی ایجاد نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، جمعی از بانوان شهرستان بروجن که از نحوه نوبت دهی یک پزشک متخصص در مطب شخصی گلایه دارند، می گویند: صبح ها برگه ای پشت درب این مطب نصب می شود تا بیماران برای اخذ نوبت اسم خود را بر روی آن بنویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از مراجعه کنندگان این مطب برایمان گفت: من ساکن روستای آورگان هستم که برای اخذ نوبت صبح زود حرکت کردم و پس از ثبت نام به منزل یکی از بستگان رفتم تا بعدازظهر بتوانم به پزشک مراجعه کنم.

وی با بیان این که روستای آورگان 50 کیلومتر با شهر بروجن فاصله دارد، عنوان کرد: بعد از ظهر که به مطب مراجعه کردم منشی گفت برگه پشت درب را پاره کرده اند و به جای آن لیستی دیگر نوشته اند؛ اسم شما هم در لیست نیست.

او گفت: علیرغم این که صبح زود برای اخذ نوبت مراجعه کردم و در لیست نفر چهارم هم بودم این گونه پاسخ گرفتم هیچ تضمینی برای ویزیت شما وجود ندارد؛ پس طلبکار نشوید!

این مادر باردار که از این وضعیت گلایه داشت، می گفت: امروز برای مراجعه به پزشک مسافت زیادی را پیموده ام اما با این سیستم نوبت دهی موفق به اخذ ویزیت نشدم.

یکی دیگر از بیماران به خبرنگار کلار، گفت: عده ای از مراجعه کنندگان که بی ملاحظه هستند با پاره کردن برگه و نوشتن لیستی دیگر حق ما را ضایع می کنند.

به گفته وی هنگامی که به منشی مطب اعتراض می کنیم می گوید هیچ تضمینی بابت لیست اسامی که نوشته می شود وجود ندارد؛ برخی ها لیست را پاره می کنند.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان گفت: گاهی پزشک فرصت نمی کند تمام بیمارانی را که ثبت نام کرده اند ویزیت کند برخی ها در نوبت منتظر می مانند تا روزهای بعد معاینه شوند.

این بیمار افزود: اگر سیستم نوبت دهی این مطب تلفنی شود کسی نمی تواند حق دیگران را ضایع کند علاوه بر این مهلت زمانی هم برای ویزیت بیماران مشخص می شود تا در مطب هم ازدحام ایجاد نشود.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان این مطب از شهر فرادنبه برایمان گفت: اگر برگه ثبت نام بیماران مهر شده باشد و سقف هم برای آن تعیین شود کسی نمی تواند حق بیماران را ضایع کند.

امیدواریم مسئولان این مطب برای حل این مشکل که سخت هم به نظر نمی رسد چاره ای بیندیشند تا بیماران برای گرفتن نوبت سردرگم نشوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۲۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان با بیان این که امروزه شاخص مرگ مادران در اثر عوارض بارداری و زایمان، یکی از مهم‌ترین شاخص ‎های توسعه در جامعه به شمار می‌آید گفت: یکی از اولویت‌های مهم حوزه سلامت، مراقبت ویژه از مادران باردار نیازمند مراقبت‌های ویژه به شمار می‌رود لذا از ابتدا سال جاری تاکنون هزار و ٣١٣ مورد مراقبت مادران باردار توسط ماما‌ها انجام شده که ٢٣٢ مورد ازآن‌ها مادران مراقبت ویژه و نیازمند پیگیری فوری بوده اند و تعداد دو هزار و١٣٧ مورد مراقبت کودکان زیر ۵سال انجام شده است.
دکتر محمود ولایتی افزود: ٧١٣ دز واکسن روتین کودکان و ١۴٢ دز واکسن هاری در این مدت تزریق و برای ١٨۵ نوزاد ۳ تا ۵ روزه نیز غربالگری انجام شد.
وی گفت:هفت هزارو۴۰٨ بیمار نیز در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان توسط پزشکان ارائه خدمت شدند و ٩٢٢ خدمت سرپایی نیز توسط پرستاران و ۵٣٩مورد بستری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی