Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاراله نصیری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دهلران, اظهار داشت: انتهای خط کارخانه سیمان دهلران هم اکنون فعال است و محصولات تولیدی آن در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد.

وی گفت: تکمیل ابتدای خط و گرفتن کلینکر و محصول اصلی از این کارخانه مقداری با کندی در حال انجام است اما عملیات اجرایی آن متوقف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: تامین نقدینگی و تزریق اعتبار از جمله نیازهای اصلی کارخانه سیمان دهلران برای تکمیل تمام خط تولید است.

وی با بیان اینکه 45 میلیارد تومان اعتبار برای پایان عملیات خط تولید کارخانه سیمان دهلران نیاز است گفت: تلاش ما این است که در سال تولید و اشتغال این کارخانه به سرانجام نهایی برسد.

نصیری بیان کرد: اگر مشکل تزریق اعتبار این کارخانه مرتفع شود با توجه به اینکه عمده تجهیزات این کارخانه نصب شده و یا در حال ساخت است تا پایان سال قطعاً عملیات این کارخانه تمام خواهد شد.

وی گفت: انتهای خط کارخانه سیمان در حال حاضر 700 تن تولید دارد که با برند سیمان دهلران وارد بازار می شود.

530 واحد صنعتی با اشتغال زایی 7500 نفر در استان ایلام وجود دارد‌

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت ایلام در ادامه بیا بیان اینکه در سطح استان 530 واحد صنعتی وجود دارد که برای 7500 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌اند، اظهار داشت: در سطح استان ایلام 530 واحد صنعتی وجود دارد که برای 7500 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده‌اند.

وی گفت: از نظر سرمایه‌گذاری بیش از 90 درصد سرمایه درون بنگاه ها فعال است و بیش از 64 درصد تعداد واحدها و 75 درصد اشتغال آنها فعال است.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: عمده واحدهای صنعتی فعال در استان ایلام در زمینه مصالح ساختمانی از جمله سیمان ,گچ و شن و ماسه فعالیت دارند.

نصیری افزود: در سال قبل حمایت های لازم برای احیاء طرح های راکدی که با مشکلات روبرو بودند توسط این سازمان و در راستای برنامه های دولت انجام شد که نتایج خوبی به دنبال داشت.

وی گفت: موضوعی که دارای اهمیت است فعال بودن 90 درصدی سرمایه درون بنگاه ها است که همین موضوع رونق خوبی به صنعت و اشتغال داده است.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام