Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:41:53 GMT

دیدار مسئولین تیم ملوان بندرگز با رییس فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۳۸۱۸۸

دیدار مسئولین تیم ملوان بندرگز با رییس فدراسیون فوتبال

رییس هیات فوتبال بندرگز به همراه مالک باشگاه ملوان بندرگز با رییس فدراسیون فوتبال کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل کاسب امین؛ در این دیدار که در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، رییس هیات فوتبال بندرگز بر لزوم حمایت فدارسیون از باشگاه ملوان بندرگز در راستای تقویت این تیم در رقابت های فوتبال ساحلی کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست پیرامون مشکلات و دغدغه های تیم ملوان بندرگز بحث و بررسی شد و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال قول همکاری در راستای کمک به حل مسایل پیش روی تیم داد.

فاضل جهانشاهی رییس هیات فوتبال بندرگز اظهار کرد : تلاش مجموعه مدیریتی استان کاهش حداکثری دغدغه های تیم ملوان و تقویت این تیم برای حضور قدرتمند در فصل جاری رقابت ها است.

وی افزود: رویکرد مسئولان استان گلستان به ویژه مدیر کل ورزش و جوانان نسبت به حمایت از تیم ملوان مثبت است.

گفتنی است، دیدار با کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال کشور و دیدار با مسوولان کمیته انضباطی و پیگیری امورات و مشکلات باشگاه ملوان بندرگز از دیگر برنامه های حضور رییس هیات فوتبال بندرگز و مالک باشگاه ملوان در تهران بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۳۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!