Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، شاهین شربیانی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان از 21 تا 25 فروردین ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مبین عشایر به همراه 25 بازیکن دیگر از سوی عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به این اردو دعوت شده است، اضافه کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان، خود را برای حضور در رقابت های جام جهانی هندوستان در تابستان آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال نوجوانان در سال گذشته با دروازه بانی عشایر توانست در رقابت های قهرمانی آسیا بدرخشد و جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2017 هندوستان را کسب کند.
وی ادامه داد: این بازیکن آستارایی بنا به نظر هیات فوتبال استان گیلان به عنوان بهترین بازیکن جوان استان در سال 95 انتخاب شد و در هفته اخیر مورد تجلیل مسئولان این هیات قرار گرفت.
مبین عشایر متولد 1378 و عضو تیم فوتبال بزرگسالان ملوان انزلی است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!