Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@06:11:18 GMT

وعده ۱۰۰ روزه رییس جمهور دقیقا درباره چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۷۱۴۲۸

وعده ۱۰۰ روزه رییس جمهور دقیقا درباره چه بود؟

تین‌نیوز| حسن روحانی در نشست خبری 21 فروردین (امروز) از نحوه عمل به وعده صد روزه گفت.
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در این نشست خبرنگاری پرسید: شما در وعده های خود از حل مشکلات صد روزه اقتصادی گفتید اما در اسفند سال گذشته فرمودید ده دولت بعد نیز نمیتواند مشکلات را حل کند ، چه شد که به این نتیجه رسیدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در پاسخ به این سوال گفت: از شما ممنونم که این دروغ بزرگ را بازگو کردید زیرا من چندین سال منتظر بودم که کسی در مورد این دروغ از من سوال کند و من پاسخ دهم، یک عده مخرب گفتند که صد روزه مشکلات را حل می‌کند.
رئیس جمهور افزود: آن کس دیگری بود که میخواست یک شبه مشکلات را حل کند، آدمی که عقل نداشته باشد می گوید مشکلات را صد روزه حل می کنم. این درحالی است که روحانی در گفتگو مستقیم با مردم در سال 92 گفته بود: در برنامه میان مدت علاوه بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی و امور فرهنگی برنامه کوتاه مدت یک ماهه و 100 روزه وجود دارد می توانیم در یک زمان کوتاه تحول اقتصادی در کشور به وجود آوریم و در آن تحول اقتصادی بتوانیم با ایجاد یک دوره تنفس به کارخانه ها و مراکز تولیدی که مشکل دارند، مشکلات آنها را در مدت کوتاه حل و فصل کنیم

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۷۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، یک‌شنبه (۱۶ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TA6

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب