Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق بیمه کشاورزی کشور، برخی اختیارات متمرکز در ستاد صندوق بیمه از جمله منابع و مصارف را به استان خراسان رضوی واگذار کرد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: با اجرای تفاهمنامه طرح مدیریت منابع و مصارف در بیمه کشاورزی، که میان صندوق بیمه کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت شعب بانک کشاورزی امضا شده است منابع مالی استان صرف خسارت دیدگان همین استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدابراهیم حسن نژاد در مشهد افزود: با اجرای این طرح پوشش خسارتها و پاسخگوئی به خسارت دیدگان بخش کشاورزی بهبود چشمگیری می یابد.

این طرح بصورت آزمایشی و در محدوده محصولات بهاره برای سال زراعی ۹۶-۹۵ در استان اجرا می شود.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس گفت: در این عملیات ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس با حجم برداشت ۲۰ هزار متر مکعب لایروبی و پاکسازی می‌شود.

مرتضی کریمی فرد افزود: آماده سازی این شبکه برای شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به‌موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه‌تر آب بین حقابه بران شبکه آبیاری سرخس، با نظارت اداره منابع آب شهرستان سرخس شروع شده است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در چهارچوب راهبرد و برنامه اصولی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت‌رسانی به مردم، بیش از پیش تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند