Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:35:08 GMT

نظام اداری کشور آمادگی پذیرش نخبگان را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۰۳۶۱۰

نظام اداری کشور آمادگی پذیرش نخبگان را ندارد

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: متاسفانه نظام اداری در کشور آمادگی پذیرش نخبگان را ندارد و در این زمینه به نوبخت تذکر داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد فیضی ظهر امروز در کارگاه تخصصی اشتغال در اردبیل اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر نظام اداری در کشور آمادگی پذیرش نخبگان را ندارد که در این زمینه تذکرات لازم به نوبخت داده شده است که امید داریم شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که باید دستگاههای اجرایی باید برای پذیرش نخبگان و استفاده از ظرفیتهای آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، افزود: نیاز است در این زمینه برخی بروکراسیهای اداری برطرف شود، چرا که این موضوع مسائل و مشکلات زیادی را برای جوانان و نخبگان به وجود می‌آورد.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید جلساتی که در استان اردبیل با محوریتهای مختلف برگزار می‌شود تکلیفی باشد، چرا که این امر هیچ خروجی را برای استان اردبیل نخواهد داشت و باید در این زمینه مدیرانی که در این جلسات حضور می‌یابند تاثیرگذاری و عملکرد بیشتری داشته باشند.

فیضی یکی از راهکارهای توسعه اشتغال در کشور را فراهم کردن زیرساختهای اشتغال در مناطق روستایی عنوان کرد و بیان کرد:‌ در این زمینه در استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده شده است و انتظار داریم در استان اردبیل نیز به این امر توجه ویژه‌ای شود.

وی از برنامه‌ریزی برای فراهم کردن زیرساختهای اشتغال در مناطق روستایی خبر داد و تصریح کرد:‌ اگر بتوانیم این امر را محقق کنیم، بی‌شک شاهد شکوفایی اقتصادی در شهر نیز خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: در این زمینه دستگاههای اجرایی موظفند اقدامات اساسی انجام دهند تا بتوانیم کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

استاندار جدید لرستان بر وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‎‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود، اظهار داشت: ما در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و شناخت کافی باید روی مبانی نظری خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است، اضافه کرد: رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی را باید ایجاد کرد.

استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه پذیرفتن مسئولیت به معنای نوکری مردم است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و روحیه تلاش و تعامل بین این دو را باید حفظ کرد.

شفقت با بیان اینکه دشمنان کوچک‌ترین خطاهای ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند، بیان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را روشنگری کنند و مردم را نیز به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی دعوت کنند.

به گفته وی وحدت و همدلی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم موجب شکوفایی ظرفیت‌های لرستان می‌شود و باید از این نظرات استقبال کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب