Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@21:04:30 GMT

استفاده از ظرفیت ۱۰۰۰ مبلغ در لرستان برای تبلیغ فرهنگ زکات

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۲۹۵۴

استفاده از ظرفیت ۱۰۰۰ مبلغ در لرستان برای تبلیغ فرهنگ زکات

خرم آباد - معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از استفاده از ظرفیت ۱۰۰۰ مبلغ در این استان برای تبلیغ فرهنگ زکات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده ظهر یکشنبه در جلسه شورای زکات لرستان در سخنانی با بیان اینکه در امر جمع آوری زکات بین هفت تا هشت سال بوده که ستاد تشکیل می شود اظهار داشت: این امر در ترویج فرهنگ زکات و همچننی آگاهی مردم در این زمینه بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات اوقاف و امور خیریه لرستان در بحث ترویج پرداخت زکات در استان عنوان کرد: سالانه هزار مبلغ از قم به استان دعوت می شود و از این ظرفیت برای ترویج پرداخت زکات در استان استفاده می شود.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه این مبلغ ها در بقاع متبرکه، روستاها و مناطق محروم استان مستقر می شوند گفت: این مبلغ ها اقدام به ترویج دین می کنند که یکی از برنامه های برای ترویج دین تبلیغ در امر پرداخت زکات است.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه بر ضرورت برگزاری همایش مبلغین و تاکید بر تبلیغ در امر پرداخت زکات در آن به روحانیون و مبلغ ها تاکید کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سرپرست مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: دانش آموزان دختر با عضویت در این کانون در فعالیت‌های کانون شرکت می‌کنند.

لیلا نورمحمدی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای فرهنگسازی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین نسل نوجوان، با شیوه‌های نوین و جذاب آنها را علاقه‌مند به شرکت در برنامه‌ها می‌کند تا با کسب مهارت آینده روشنی را برای خود رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • فعالیت‌های کانون پرورش فکری همدان، در راستای ترویج فرهنگ حجاب
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • موجودی حساب سایر منابع رسوب شده برخی دستگاه‌ها منتشر شد
  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟