Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امین‌رضا جمشیدی اظهار کرد:«دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک به عنوان یکی از بزرگترین پایگاه های فرهنگی شهرستان و شمال استان خوزستان بر حسب وظیفه و طبق دستور ریاست عالی دانشگاه دکتر میرزاده سعی نموده است بیشترین و با کیفیت ترین برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی را در سال گذشته در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی استان با همت حوزه معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی واحد و همکاری پایگاه بسیج دانشجویی شهید مدافع حرم شهید احمد حاجیوند الیاسی و پایگاه بسیج کارکنان شهید مدافع حرم شهید امیر علی‌هویدی برگزار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با بیان اینکه به جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساختمان ادارای این واحد دانشگاهی را به نام شهدای مدافع حرم مزین نمودیم، گفت:«در سال گذشته دفتر بسیج دانشجویی به نام دانشجو شهید مدافع حرم شهید احمد حاجیوند الیاسی و دفتر بسیج کارکنان به نام دانشجو شهید امیرعلی هویدی مزین شد، همچنین آب نمایی در مقابل ساختمان اداری احداث که این نماد به شکل گل لاله و نشانی از محبت، دوستی ، پاکی و عشق به شهادت است.»
جمشیدی افزود: «در پایان سال 95 توسط روابط عمومی واحد برنامه ریزهای لازم در راستای پاسداشت رشادت های سه شهید دانشجوی واحد اندیمشک صورت گرفت و ان شاالله تا روزهای آتی یادمان سه شهید عزیز دانشجویمان شهید امیر علی هویدی، شهید احمد حاجیوند الیاسی و شهید محمدحیوری در این واحد دانشگاهی نصب خواهد شد.»

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، همزمان با «اردیبهشت مقاومت» و در آستانه دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران نمایشواره شهدای مدافع حرم خان‌طومان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ در آمفی تئاتر بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود. این ویژه برنامه که در قالب نمایش، رجزخوانی و سرود برگزار می‌شود، با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم همراه است. استان مازندران در کربلای «خان‌طومان» ۱۶ ستاره به نام‌های «علی جمشیدی»، «سعید کمالی کفراتی»، «محمد بلباسی»، «رحیم کابلی»، «حسین مشتاقی»، «حسن رجایی‌فر»، «بهمن قنبری»، «سید سجاد خلیلی»، «حسین بواس»، «محمدتقی سالخورده»، «محمود رادمهر»، «رضا حاجی‌زاده»، «سید رضا طاهر»، «سید جواد اسدی»، «علیرضا بریری» و «علی عابدینی» را در دفاع از حرم آل الله تقدیم کرد. ۴۶ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902934

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد