Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شکی نیست که آغازگر حوادث سال ۸۸ محمود احمدی‌نژاد بود و روزی دست او در پاره کردن عکس رهبری و امام آشکار خواهد شد، امروز هم به دنبال فتنه ۹۶ است.
در پی انتشار سخنانی از دادستان کل کشور که در آن بر برخورد با اظهارات خلاف قانون برخی افراد در عرصه انتخابات تصریح شده بود، محمود احمدی‌نژاد این سخنان را تهدیدی علیه خود به حساب آورد و اعلام کرد که نزد دادگاه علیه حجت‌الاسلام منتظری شکایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علی اصغر حسینی وکیل احمدی‌نژاد ضمن اعلام این خبر به سایت رئیس‌جمهور سابق عنوان کرد: حجت‌الاسلام منتظری در بخشی از سخنرانی خود در مراسم تودیع و معارفه دادستان یزد، عنوان کرده است: «گاهی به ما می‌گویند فلان آقایی در خوزستان فلان حرفهایی را زده است، فلان جا حرف‌های دیگری زده، ما می‌گوییم نوبت آنها هم می‌رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.»
حمید رضا بقایی معاون پیشین احمدی‌نژاد نیزنسبت به اظهارات حجت‌الاسلام منتظری ادعا کرده بود که چون در دولت احمدی‌نژاد وزارت دادگستری را به وی ندادیم با ما برخورد می‌کند.
ادعای شکایت احمدی‌نژاد از دادستان کل کشور توسط احمدی‌نژاد در حالی مطرح شد که غلامحسن محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه ضمن تکذیب آن تاکید کرد که پرونده احمدی‌نژاد و بقایی همچنان در دستگاه قضا مفتوح است.
با این حال به نظر می‌رسد که اگر به وقتش به تخلفات احمدی‌نژاد و بقایی به وقتش در دادگاه صالحه مورد رسیدگی و منجر به صدور حکمی عادلانه می‌شد یقینا امروز نه بقایی و نه احمدی‌نژاد خود را نامزد انتخابات معرفی می‌کردند و نه این چنین ساختارهای نظام را به چالش می‌کشیدند.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رویداد۲۴دراین باره که اگر تخلفات دولت نهم و دهم مورد رسیدگی قرار می‌گرفت، آیا امروزاحمدی‌نژاد به خود جرات شکایت برعلیه دادستان کل کشور را می‌داد، گفت: برای این عملکرد قوه قضائیه مشخص نیست که چه عنوانی باید انتخاب کرد، اما ضعف شدیدی دیده می‌شود که امروز کاملا آشکار شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: قوه قضائیه با این رفتار خود نشان داد، قانون برای همه به طور یکسان اجرا نمی‌شود و بدتر از آن این است که مردم عادی بر این تصور هستند قانون تنها برای آنان نوشته شده و مسئوولان به هر دلیل مبرا شناخته شده‌اند.
این نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور بودن در دوره‌ای دلیل ندیدن تخلفات نیست، گفت: مطرح می‌شود که زمانی احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور بوده یا خدماتی انجام داده، هیچ یک دلیل بر عدم رسیدگی تحلفات دولت او نمی‌شود و نباید به این دلیل بر آنها سرپوش گذاشت.
جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: گزارش‌های تخلفات آقای احمدی‌نژاد در دیوان محاسبات موجود است و براساس آنها نه تنها باید او در دادگاه حاضر می‌شد، بلکه مسببات خلع او از مقام ریاست‌جمهوری را هم باید فراهم می‌کرند، اما به دلایلی چنین نشد و نکردند.
وی درباره دلیل عدم رسیدگی تخلفات احمدی‌نژاد اظهار داشت: مجلس این موارد را برای قوه قضائیه جهت رسیدگی ارسال و شکایت هم کرد، ولی بایگانی شد. بنابراین به جرات می‌توان گفت که رفتار امروز احمدی‌نژاد دست پروده قوه قضائیه به خاطر لاپوشانی‌هایی است که انجام داد.
این نماینده مردم رشت در مجلس شورای‌اسلامی تصریح کرد: امروز احمدی‌نژاد مهمترین عملکرد قوه قضائیه به حساب می‌آید و به قدری پیش رفته که در برابر تمام الطاف نهاد قضایی کشور اعلام شکایت می‌کند و به همه نشان می‌دهد که نتیجه تساهل با او چیزی جز این نیست و زمانی که در بازی گل نزنی، گل می‌خوری.
وی در رابطه با اعلام برائت عده‌ای از احمدی‌نژاد اظهار داشت: کسانی که امروز از احمدی‌نژاد اعلام برائت می‌کنند، این کارشان معنا ندارد زیرا این گروه باید به دلیل آنکه در انجام تخلفات و عملکرد آقای احمدی‌نژاد سهیم هستند و در واقع شریک جرم او به حساب می‌آیند، عذرخواهی و استغفار کنند.
جعفرزاده ایمن‌آبادی اضافه کرد: احمدی‌نژاد در سخنرانی خود مطرح کرده که «کسی حق نهی فرد دیگری را ندارد» این جمله بدین معنا است که احمدی‌نژاد نه تنها به ولایت فقیه بلکه به هیچ چیزی دیگری اعتقاد ندارد، اما در این وضعیت کسانی می‌توانند امروز احمدی‌نژاد را مورد نقد قرار دهند که از ابتدا چنین روزی را پیش بینی کرده بودند.
این نماینده مردم رشت در خانه ملت یادآور شد: کسانی که درزمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد حکم او را حکم خدا می‌دانستند، حق اعلام برائت ندارند زیرا همین افراد بر دهان نقدکنندگان احمدی‌نژاد و روند دولت او کوبیدند. در حالیکه تمامی انتقادات در آن مقطع به درستی مطرح شده بود.
وی در ادامه گفت: شکی نیست که آغازگر حوادث سال ۸۸ محمود احمدی‌نژاد بود و روزی دست او در پاره کردن عکس رهبری و امام آشکار خواهد شد، امروز هم به دنبال فتنه ۹۶ است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در مراسم شهادت ششمین اختر آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) در مصلی امام خمینی (ره) رشت ضمن تسلیت سالروز شهادت پیشوای امت اسلامی امام صادق (ع) اظهار کرد: شیعه به مذهب جعفری نیز تعبیر می‌شود زیرا شیعه مدیون کلاس‌ها و دانشگاه عظیم علمی و روایی است که از مکتب امام صادق (ع) دارد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ورود اسلام به برخی کشورهای اروپایی از جمله بوسنی تصریح کرد: برخی مسلمانان اروپا در تعالیم‌شان می‌گفتند «تاریخ اسلام پنجاه سال بعد از پیامبر (ص) را مطالعه و تحقیق نکنید» و هدف از بازداشتن مسلمانان از تحقیق در این زمینه، این بوده که مسلمانان نسبت به حوادث و اتفاقات رخ داده در درون جامعه اسلامی بعد از پیامبر آگاه نشوند؛ اما برخی تحلیلگران غربی که به آئین اسلام گرویدند اسلام را از همین رهگذر مطالعه و متوجه حقایق آن شدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امام صادق (ع) ۳۴ سال امامت را بر عهده داشتند و آغازگر جهاد در عرصه فقه و فقاهت و تربیت جامعه اسلامی بودند، افزود: آن حضرت حدود ۴ هزار شاگرد تربیت کردند و در دوران حیات و امامت خویش با فشارهای منصور دوانیقی (لعنت‌الله علیه) مواجه شدند؛ ظلم‌ها و فشاری که منصور بر امام وارد کرد، بر هیچ امامی وارد نشده بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه منصور دوانیقی (لعنت‌الله علیه) همواره امام صادق (ع) را تحقیر می‌کرد و مورد شکنجه روحی قرار می‌داد گفت: او آرامش را از امام سلب کرده بود و بارها تصمیم به قتل امام را گرفته بود؛ سرانجام آن حضرت را به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل حکومتی مبتنی بر احکام و آرمان‌های اسلام از جمله اهداف و آرزوهای اهل‌بیت و عالمان دین در دوره‌های مختلف بود، افزود: اهل‌بیت عصمت و طهارت در دوران حیات‌شان، شکنجه‌های روحی و سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا حکومتی مبتنی بر احکام اسلام تشکیل دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حکومت اسلامی در ایران در سایه تلاش‌های شهیدان، امام و روحانیت شکل گرفت؛ حکومتی که آرزوی انبیا و اهل‌بیت عصمت و طهارت بود، تصریح کرد: دشمن امروز تلاش می‌کند ما را درگیر امور جزئی و سیاه‌نمایی‌ها کند تا از اصل نظام و حکومت اسلامی که مورد توجه انبیا و اولیا است فاصله بگیریم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به بسط قدرت جمهوری اسلامی که معادلات تمام قدرتمندان جهانی را برهم زده و قدرت‌های نظامی را وادار به خضوع کرده است، افزود: با وجود هجمه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی اما در این فضاهای مسموم جهانی نیز طعم شیرین اداره جامعه بر مبنای اسلام و مدیریت اسلامی در اذهان و دل‌های ملل نشسته است و ملت‌ها حکومت اسلامی و پیام جمهوری اسلامی را باور کردند و جمهوری اسلامی در سرتاسر دنیا تأثیرات شگرف خود را به منصه ظهور رساند.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه «علم و عمل باید در کنار هم باشد» تصریح کرد: عمل بدون معرفت و دانش فایده‌ای ندارد البته علمی که با عمل همراه نباشد نیز فایده‌ای ندارد.

کد خبر 6096421

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است