Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:38:23 GMT

پایگاه قهرمانی جودو در نهاوند ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۴۴۸۳

پایگاه قهرمانی جودو در نهاوند ایجاد می‌شود

همدان- نایب‌رئیس بانوان هیئت جودو نهاوند بابیان اینکه کلاس‌های استعدادیابی جودو فعال است، گفت: پایگاه قهرمانی جودو در نهاوند ایجاد می شود.

مژگان کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت بانوان جودوکار نهاوندی اظهار داشت: نهاوند قطب جودو کشور است و در تمام رده‌های سنی بانوان نهاوندی حرف اول را در کشور می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه افتخارات کسب شده با سختی و در شرایطی که کمبود امکانات در جودو نهاوند وجود دارد به‌دست‌آمده است، گفت: استعدادیابی در این رشته مدنظر است.

وی بااشاره به اینکه استعدادهای بسیار خوبی در نهاوند وجود دارد و بانوان نهاوندی سرشار از استعداد در رشته جودو هستند، گفت: پایگاه قهرمانی جودو در نهاوند ایجاد می شود که با عملی شدن این وعده تحولی بسیار بزرگ در جودو نهاوند ایجاد خواهد شد.

نایب‌رئیس بانوان هیئت جودو نهاوند عنوان کرد: در حال حاضر کلاس‌های استعدادیابی فعال است و در این مدت بیش از ۴۰ نفر از خردسالان و نونهالان جذب کلاس‌ها شده اند اما متأسفانه کمبود فضای تمرینی دست ما را به‌شدت بسته است.

کولیوند با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف جودو نهاوند عنوان کرد: اگر فضای مناسب برای بانوان جودوکار نهاوندی ایجاد نشود دل‌زده و دلسرد خواهند شد و امیدواریم هرچه زودتر قول مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند عملی شود و فضای تمرین ورزشکاران بزرگ شود.

مربی بین‌المللی جودو نهاوند بابیان اینکه اهداف بزرگی در جودو بانوان نهاوند دنبال می‌شود، گفت: روزگاری تمام شاگردان خود را برای قهرمانی در کشور و عضویت در تیم ملی آموزش می‌دادم اما در حال حاضر تنها هدف و رؤیای من حضور بانوان جودوکار استان‌همدان در بازی‌های جهانی و المپیک است.

کولیوند یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار در تاریخ جودو استان‌همدان تیم بزرگ‌سالان جودو بانوان استان در کشور قهرمان شد که از ۸ وزن این مسابقات در ۵ وزن بانوان نهاوندی مدال کسب کردند که این امر نشان از ظرفیت بالای جودو استان‌همدان دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073872 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان