Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان از شناسایی و ساماندهی روستاهای در معرض مهاجرت و تخریب در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه میرزابیگی پیش از ظهر شنبه در پنجمین جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد استان کرمان، اظهار کرد: در راستای ساماندهی روستاهای در معرض مهاجرت و تخریب، کمیته تخصصی توانمندسازی و اشتغال روستاییان تشکیل داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمیته تخصصی توانمند سازی و اشتغال روستاییان با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان شروع به کار کرده است، گفت: هدف از ایجاد این کمیته شناسایی روستاهای در معرض مهاجرت و تخریب است.

میرزابیگی بیان ادامه داد: با توجه به اینکه مهاجرت روستاییان در استان کرمان بی رویه است و جرائم و آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد لذا باید برای ساماندهی این مشکل نهادهای متولی با برنامه ریزی ویژه ای همکاری خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به ذیل کارگروه هایی در راستای پیش بینی و پیشگیری از بافت های ناکارآمد داریم، افزود: ایجاد کارگروه های تخصصی باعث تقویت و انسجام سازمانی، مدیریت یکپارچه و اشتغال روستائیان می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد

محمد امینیان گفت: این روستا‌ها جزو مناطق کوهستانی و از توابع زیارت شاه بخش مرکزی گُنبکی هستند.

وی با اعلام اینکه در بارندگی هفته گذشته راه‌های روستایی مناطق کوهستانی به دلیل شدت بارندگی مسدود شده بودند که این راه‌ها در بارندگی امروز نیز بیشتر تخریب شدند، بیان کرد: به دلیل تخریب بیشتر راه ها، تردد در این مسیر‌ها امکان پذیر نیست.

فرماندار گُنبکی عنوان کرد: برای بازگشایی مسیر باید منتظر فروکش کردن آب باشیم.

شهرستان گنبکی یکی از شهرستان‌های استان کرمان است که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ از شهرستان ریگان جدا و مستقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود