Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@00:56:29 GMT

اجرای طرح نسیم بیمه سرمد، در تمامی شعب بانک صادرات

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۷۱۴۴۰

اجرای طرح نسیم بیمه سرمد، در تمامی شعب بانک صادرات

پول‌نیوز - نشست هم‌اندیشی بانک و بیمه، با حضور اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد، جمشید جام‌خانه، مشاور اجرائی مدیر عامل و معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات و همچنین معاونان و مدیران ارشد دو سازمان برگزار شد.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، در جریان این نشست که با هدف توسعه همکاری‌های متقابل بانک و بیمه برگزار شد، فعالیت شعب بانک صادرات در زمینه صدور بیمه‌نامه عمر مانده‌بدهکار و همچنین اجرای تفاهم‌نامه طرح نسیم، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار، اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه سرمد، با اشاره به لزوم تقویت همکاری بانک و بیمه، از تلاش‌های صورت گرفته برای جذب پوتفوی بیمه‌ای مشتریان بزرگ بانک صادرات در بیمه سرمد قدردانی کرد. وی با بیان اینکه در سال گذشته 500 شعبه بانک به‌منظور بازاریابی و فروش بیمه‌های استاندارد (آتش‌سوزی، مسئولیت، حوادث و سفر) آموزش دیدند، نسبت به فعالیت تمامی شعب بانک صادرات در این زمینه ابراز امیدواری کرد.

توسعه فعالیت بانک در حوزه بیمه‌نامه عمر مانده بدهکار، که پرداخت وجوه تسهیلات در صورت فوت وام‌گیرندگان را تضمین می‌کند، از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بر لزوم آن تاکید شد.

در پایان مدیران بانک صادرات و شرکت بیمه سرمد بر لزوم برگزاری مستمر جلسات هم‌اندیشی در خصوص همکاری متقابل این دو سازمان تاکید کردند و این دیدارها را گامی موثر در پیگیری اجرای طرح‌های مشترک بانک و بیمه دانستند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اسفندیار دریکوندی، مدیرکل گمرکات قم با اشاره به صادرات ۱۲ هزار تن کالا در فروردین امسال از قم، گفت: با توجه به شرایط خاص فروردین‌ماه همچون وجود تعطیلات نوروزی و روند آغاز کار واحد‌های تولیدی، حجم صادرات استان از ماه‌های آینده با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد و گمرکات قم برای تحقق این هدف در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت حدود سه هزار تُن کالا نیز در قالب تعداد ۹۱ اظهارنامه به ارزش ۱۱ میلیون و ۴۲۱ هزار دلار از طریق گمرکات قم وارد کشور شد، افزود: همچنین درآمد کل گمرکات استان از فعالیت‌های تجاری به ۴۱۷ میلیارد ریال رسید.

مدیرکل گمرکات قم در ادامه به فعالیت گمرکات قم در زمینه مقابله با قاچاق کالا پرداخت و ادامه داد: در این راستا طی فروردین‌ماه تعداد ۲۹ پرونده مظنون به قاچاق به ارزش بیش از ۶۳ میلیارد ریال در گمرکات استان تشکیل و برای رسیدگی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

سال گذشته ۲۳۲ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۷۹۴ دلار صادرات انواع کالا از گمرکات این استان به کشور‌های مختلف جهان صورت پذیرفت. این میزان صادرات در قالب ۶ هزار و ۳۳۲ اظهارنامه به وزن ۲۴۲ هزار و ۴۵۵ تُن بود که نشان دهنده پویایی فعالیت‌های تجاری در استان قم است.

در همین راستا سال گذشته درآمد کل گمرکات استان قم به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسید که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشت.

لیست کالا‌های صادراتی استان قم به بازار‌های جهانی بسیار متنوع است که عمده‌ترین آنها در قالب ۳۲ نوع کالا مورد شناسایی قرار گرفته و انواع محصولات صنعتی، شیمیایی، معدنی، خوراکی و سایر کالا‌ها را دربر می‌گیرد.

همچنین در این مدت ۴۷۸ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۹۵۸ دلار کالا در قالب سه هزار و ۲۸۲ اظهارنامه به وزن ۸۹ هزار و ۴۹۰ تُن از طریق گمرکات قم وارد کشور شد.

دیگر خبرها

  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده