Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگخبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان شرایط نامناسب اقتصادی موجود در کشور باعث شد تا رهبر انقلاب سال 89 در دیدار کارآفرینان تاکید بر واژه "اقتصاد مقاومتی" کنند به گونه ای که امروز به صراحت می توان گفت تنها راه نجات کشور عمل به فرامین رهبری مبنی بر گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی و ورود به عرصه های زود بازده اقتصادی از جمله پرورش بلدرچین، زنبور عسل، دامداری، گلخانه، شترمرغ و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجوی کارآفرین زاهدان در گفت وگو با خبرنگار مابا بیان اینکه پرورش بلدرچین از ضریب امنیتی بیشتری نسبت به سایر طیور برخوردار است، گفت: این پرنده زودبازده بوده و خیلی زود منجر به کسب سود می شود بگونه ای که در یک دوره 40 یا 50 روزه می‌توان نتیجه دست رنج خود را بهره برداری کرد.

وی عمل به فرامین رهبری و رسیدن به خودکفایی را انگیزه ورود به این عرصه مطرح کرد و ادامه داد: سال 94 با ورود به عرصه پرورش بلدرچین علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز آشنایان اقدام به کسب درآمد برای خانواده کردیم.

این کارآفرین زاهدانی عدم توان در بازپرداخت اقساط را از جمله مشکلات سد راه کارآفرینان مطرح کرد و افزود: مسئولین با پرداخت تسهیلات کم بهره به کارآفرینان می توانند زمینه فعالیت را فراهم کنند چرا که بسیاری از جوانان در صورت تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات به آنها می توانند موفقیت های زیادی را کسب کنند.

خواجوی خرید دان برای بلدرچین ها را از دیگر مشکلاتی مطرح کرد که باعث کاهش انگیزه کار در کارآفرینان می شود.
گفتنی است اقتصاد مقاومتی یکی از مباحثی است که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته از همین رو عمل به فرامین ایشان گامی در جهت موفقیت و محقق شدن این واژه مهم است به گونه ای که زمینه خودکفایی، اشتغالزایی و امید به زندگی را در افراد جامعه زنده می کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۷۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند