Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:42:37 GMT

۱۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۰۱۱۱۳

۱۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین کشف شد

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.

سردار مهدی محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح عملکرد ۴۰ روزه سال جاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و همّت مضاعف ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین در ۴۰ روز سال جاری ۱۷۲ کیلو و ۷۷۶ گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت با اجرای طرح های متعدد و دستگیری تعداد ۴۹۹ نفر در خصوص حمل، نگهداری و فروش موادمخدر در استان، عرضه موادمخدر به طور چشمگیری کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در این مدت ۵۷ نفر قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش دستگیری را داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی انهدام باند موادمخدر در استان افزود: در این مدت ۱۴۰ نفر توزیع کننده موادمخدر نیز در استان دستگیر شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته ایم.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۲۳۳ نفر معتاد از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: این تعداد دستگیری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶۷۶ درصدی را نشان می دهد.

در پایان این مقام مسئول ضمن تاکید بر ارتقاء باور ملی نسبت به باورها و هنجارهای اسلامی در جامعه، مقابله با ترویج و مصرف مواد مخدر در بین آحاد مردم دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی اهداف شومی را از لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دنبال می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۰۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان