Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره سوم کاندیداها مطالبی به‌خلاف علیه برخی کاندیداها مطرح کرد که بسیاری آن را به‌غایت ناجوانمردانه و غیراخلاقی دانسته‌اند.

او در یک بخش از اظهاراتش گفت که پرونده‌ای از یکی از کاندیداهای منتقد دولت در سال 84 داشته است که آن را افشا نکرده! علی‌رغم اینکه حسن روحانی هیچ مستندی برای ادعایش مطرح نکرد، اما اثرات تخریبی و سوء این ادعا باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند برآوردها نشان می‌دهد که رویکرد غیراخلاقی و خلاف‌گویی روحانی در این مناظره وضعیت او را در افکار عمومی بدتر کرده است.

او در حالی این ادعا علیه محمدباقر قالیباف را مطرح و علی‌رغم درخواست قالیباف برای ارائه مستنداتش از این کار خودداری کرد که رقبای روحانی در این مناظره می‌توانستند مواردی را به زبان برانند که اگر این مطالب گفته می‌شد مشخص نبود وضعیت حجت‌الاسلام روحانی هم‌اکنون چگونه می‌بود و آیا او می‌توانست همچنان خود را کاندیدای ریاست‌جمهوری بخواند یا خیر.

رقبای روحانی در این مناظره حتی نام حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور را که به فسادهای اقتصادی مهمی متهم است نیز برای رعایت اخلاق و حفظ احترام رئیس‌جمهور و جلوگیری از آبروریزی بیشتر او در افکار عمومی مطرح نکردند، حال تصور کنید اگر یکی از این رقبای روحانی ماجرای قتل مشکوک فرزند روحانی در خانه‌ روحانی را افشا می‌کردند، در این صورت چه اتفاقی می‌افتاد.

پسر حجت‌الاسلام روحانی سال 76 در خانه و به‌وسیله «اسلحه‌ای خاص» درگذشت و حرف‌ و حدیثها و سؤالات مهمی پس از آن درباره قاتل و مقتول بروز کرد.

نامزدهای رقیب حجت‌الاسلام روحانی جزئیاتی در این باره می‌دانند اما در مناظره به‌احترام رئیس‌جمهور حتی کلمه‌ای به لب جاری نکردند، با این حال با ناجوانمردی حجت‌الاسلام روحانی در به زبان راندن ادعای خلاف واقع و کذب، از جمله ماجرای 84 مواجه شدند. روحانی به‌قدری در این مناظره پا را از حریم اخلاق فراتر گذاشت که عملیات روانی رسانه‌های ضدانقلاب و بدنامی همچون بی‌بی‌سی را برای منکوب کردن رقبای خود عیناً به کار گرفت، حال آنکه از عملیات روانی بودن آن باخبر بود.

افشای مباحثی درباره آنچه در ماجرای مرگ فرزند حجت‌الاسلام روحانی مطرح است، می‌توانست تبعات مهمی برای روحانی به ارمغان بیاورد، اما این رقبا محجوبانه و مؤدبانه از طرح حتی گوشه‌ای از آن و اشاره‌ای به آن خودداری کردند.

منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه